Få barn genom tjejkusins flickvän?
Hej!
Jag undrar hur vanligt det är att en kille som är hetero hjälper en tjejkusin med flickvän att få barn genom flickvännen?
Hej!
Jag undrar hur vanligt det är att en kille som är hetero hjälper en tjejkusin med flickvän att få barn genom flickvännen?
Får nog utveckla det lite..
Jag menar, om en manlig kusin till en kvinnlig vill hjälpa henne och hennes flickvän att få barn. Och inseminerar flickvännen. Är det vanligt?
Jag har aldrig hört en likadan situation, men den är också väldigt specifik.. Tycker inte det är något konstigt, dessutom får båda mammorna en genetisk del i barnet, eller ja, barnet får gener från ena mamman, men gener från andre mammans släkt så de delar gener iaf.
Så du menar att din kusin som är en kvinna och hon är tillsammans med en tjej och dom vill ha barn så då vill du ställa upp som en kandidat till att ordna det?
Ja, eventuellt.
Jag skrev det för att det kanske kan uppfattas som att man är gay om man vill hjälpa till med en sådan sak.
Hur tror ni att det rent praktiskt skulle fungera att ha barn med sin kusins flickvän? Menar, med släktträffar och sådant?
Ska du ha en papparoll eller helt enkelt "bara" vara donator? hur det blir på släktträffar beror ju på hur öppna de vill vara, vill de att barnet ska veta att du är pappan så blir det nog en grej som pratas om och folk kommer förmodligen anta att du är lika öppen med det och fråga frågor och så. Vill de inte att barnet ska veta det så kommer det nog inte pratas om så mycket. Kan kanske kännas lustigt för dig att se din avkomma på släktträffar men jag antar att ni kommer träffas mer än så om du har en sådan relation med kusinen att du vill donera sperma (känns inte som något man ber en avlägsen släkting man knappt träffar). Så det blir nog inga problem oavsett.. Visst folk kommer ha åsikter men så är det alltid.
Jag skrev det för att det kanske kan uppfattas som att man är gay om man vill hjälpa till med en sådan sak.
Hur troligt är det att släkten skulle acceptera att en manlig kusin hjälpte sin kvinnliga kusin att få barn genom hennes flickvän?
Hej!
Hur troligt är det att släkten skulle acceptera att en manlig kusin hjälpte sin kvinnliga kusin att få barn genom hennes flickvän?
Har du fått frågan eller funderar du på att erbjuda dig?
Jag menar om jag får frågan. Båda är lesbiska, men min Kusins flickvän verkar öppen för sex med en kille för att få barn.
Nej, det var absolut inte så jag menade. Jag menade bara att om hon är öppen för det så kanske man slipper gå till en klinik och inseminera.
Jag menar om jag får frågan. Båda är lesbiska, men min Kusins flickvän verkar öppen för sex med en kille för att få barn.
Okej.