BIM December 2016
Idag kom mensen. Nya tag om ett par veckor.
Man får ju ändå försöka hålla humöret uppe :)
Idag kom mensen. Nya tag om ett par veckor.
Det sista är inte positivt va? Borde väl vara starkare än så. Antar att det kommer imorgon då! Liggas ska det göras oavsett men vill försöka lära känna kroppen lite bättre.
Äntligen fast smiley och positivt äl-test. Har haft sex sen i onsdags, nu kör vi de 2-3 sista dagarna. Heja! Vi är inte de som har sex varje dag annars, så det blir lite jobbigt. Hoppas det inte påverkar smerierna för mycket att de inte är vana att simma varje dag, om man säger så! ;) Hur mycket har ni andra som blivit gravida haft sex runt äl?
Alltså herregud, jag är två dagar över tiden idag och tog ett test bara för att. Tog det och duschade på en gång, kollade inte på det. När jag kom ur duschen såg jag detta
Jag är i chock! Verkligen fullkomlig chock. Och tror inte riktigt på det, tog jag testet fel eller läste jag av det efter mer än fem minuter eller vad som helst. Alltså vad tror ni, kan det bli såhär starkt om man råkar ta det fel eller titta lite efter tiden? Duschade nog i max fem minuter, sen kollade jag. Är nervös för jag har inga symtom och allt känns som vanligt.. Vågar inte tro på det.
Trodde aldrig att jag skulle plussa i hela mitt liv!
Jag är på ÄL+ 10
Symptom sitter kvar ännu
Värmevallningar med frossa i ett. Vet knappt hur jag skall klä mig haha
Diffus huvudvärk
Halsbränna
Klumpkänsla i halsen (kan inte avgöra om det är illamående eller andningen)
Känsliga bröstvårtor, främst mer känslig på vänster bröstvårta
Handsvett deluxe
Saltbegär (kan bero på annat med)
Ökad törst
Muntorrhet (kan bero på annat också)
Vita flytningar som även är vattniga och känns som jag kissat på mig ibland :(
Trötthet
Ökad kissenödighet (Vaknar tillomed nattetid avatt va akutkissenödig) vilket inte är vanligt
Gasig som bara den
Mer hård i magen (Brukar vara lös normala fall)
Molvärk diffus i livmodern
Ibland molvärk runt om bak till ryggen.
Extrem trött dag ut och dag in (Tillomed skippat vissa medeciner för att se om det beror på dom men icke det är fortfarande likadant)
Lättare blodtrycksfall
Visst måste jag ha missat positivt äl-test? Det är ju svagare idag än
Nedersta i raden taget nyss.
Och här var strax efter jag testat igår, nederst är gårdagens nytagna test.
Visst måste jag ha missat positivt äl-test? Det är ju svagare idag än
Nedersta i raden taget nyss.
Och här var strax efter jag testat igår, nederst är gårdagens nytagna test.
Idag gick tempen upp en aning! Känns som att min temp är mycket mera jämn nu efter ÄL om man kikar på hur den var innan.. Undrar varför det är så? Så spännande sånt här! :)
Idag gick tempen upp en aning! Känns som att min temp är mycket mera jämn nu efter ÄL om man kikar på hur den var innan.. Undrar varför det är så? Så spännande sånt här! :)