• Luttanlej

BIM December 2016

becca90 skrev 2016-11-22 22:05:26 följande:
    Jag har exakt samma!! Haft molvärk i 4 dagar till och från.. och MYCKET vita flytningsr
    Undra vad det betyder? Hoppas på något bra.
  • Luttanlej

Tar tillbaka det där om att smärtan avtagit. Har sån molvärk. Inte äl värk utan molvärk mitt i livmodern typ. Som en punkt bara där det molar. Konstigt

• Luttanlej
    becca90 skrev 2016-11-23 09:24:13 följande:
    Ja man kan ju hoppas!!

Min var väldigt konstant men nu är det bara då och då. Min bröstvårtor liksom bränner lite.. vi hade sex igår och det va knappt skönt och gjorde ont i tjejmagen..

Gjorde ett test.. tänkte om det va ett svaaagt streck, men ocke..
    När har du bim?
    Jag fasar för sexet ikväll. Har också ont..
  • Luttanlej
    becca90 skrev 2016-11-23 14:39:38 följande:
    Lite oklart.. men tidigast 9e.. dudå?

Ja jag ska prova ikväll igen och se hur det känns..
    Jag har bim runt den 5/12.. min molvärk håller i sig ffa. Lycka till i kväll!
  • Luttanlej
    becca90 skrev 2016-11-23 15:07:16 följande:
    Ja jag har också lite.. försöker liksom.tänka att dey bara är inbillning men ibland kommer tanken "aj jag har mensvärk" haha.. så vet inte vad det är...

Tack detsamma :D

Hur många månader har ni försökt? :)
    Asså vi bestämde för att försöka förra helgen så ja typ nyss.
  • Luttanlej
    becca90 skrev 2016-11-23 16:22:40 följande:
    Okej! Första försökey här med
    Håller tummarna
  • Luttanlej
    metaphor skrev 2016-11-23 17:54:16 följande:

Hej alla godingar...

Har sen ÄL haft mycket mer flytningar än vanligt. till och med mensen var som en blodblandad flytning.... Vit flytning idag igen... brukar ALDRIG ha mycket flytningar ... Kissat TRE jäkla gånger inatt, drömmer att jag är gravid och sover apkasst... Tuttarna fortsätter växa och bli mer och mer ömma. fick hålla i dem under sexet igår för annars trodde ja dem skulle gå sönder... dessutom svettas jag så jag luktar svett, så jäkla vidrigt... :((((

hade BIM 16/11, "mensen" kom 18/11, varade i typ 2,5 dag med blodblandad flytning. behövde inte ens ha nåt skydd i trosorna på natten, vilket jag alltid ha behövt... Test neg 16/11 och tog test i förrgår på em-urin vilket också var negativt...

Mår illa och har molvärk i tjejmagen som blir mycket värre efter jag gjort nåt... 
    känner mig gravid, förstår inte symptomen annars. 

bah, jag hatar denna hopplöshet. :(

Det låter som att du skulle vara gravid. Men kanske är du en låghormonare?
  • Luttanlej
    Livetsgång skrev 2016-11-23 22:40:39 följande:

Har fått trådiga klumpflytningar igår och idag med och man kan göra trådar på dom men dessa förbenade graviditetskollen äl test visar stort sett blankt -_-

Men känner av det nu

Molvärk i nedre delen

Magen pratglad

Trötthet ska vi inte prata om haha

Och ofräscht ja men är klibbig och trådflytig där ner.

Jag har läst någonstans att dessa flytningar är en indikation på att äl är nära så att stickorna inte ger något utslag kanske du ska strunta i och prova sexa ändå?
  • Luttanlej

11 dagar kvar till bim. Skriver man då -11 eller +11? Åh är så dålig på det här. Lång tid kvar

• Luttanlej
    Kåtisroinen skrev 2016-11-24 14:51:37 följande:
    Oj så fel det blev :P

Minus om det är antalet dagar kvar, plus om det är antalet dagar efter. Så nu är du på BIM-11 i så fall. Men jag brukar skriva ÄL+4 (eller vilken siffra det nu är) fram till det är typ halvvägs mellan ÄL o BIM :) känns lättare att räkna då o det känns på något sätt lite kortare:D
    Jag har inte koll exakt vilken dag jag har ägglossning så jag kör bim istället.. men tack
  • Luttanlej
    becca90 skrev 2016-11-24 13:09:56 följande:
    Hur är det med molvärken??
    Jag hade den igår till och från. Även idag fast mindre. Igår kom det vita krämiga flytningar och idag genomskinliga nästan som äl flytningar. Fattar ingenting. Hur går det för dig?
  • Luttanlej

Jag som trodde min äl var slut och blev så förvånad igår när jag fick världens smärta i höger äggstock. Jag får sån äl värk till och från. Tror det heter typ mittelschmerzen. Så ja det va bara att tvinga mannen till sex igår. Så nu får vi se...

• Luttanlej
    Livetsgång skrev 2016-11-25 13:48:26 följande:

Fick även igårkväll tydliga ÄL flytningar.. Och på natten lyckades jag locka till mig sambon ;) Ska locka till mig honom i helgen också ;) 

Älskar hur du skriver att du lockar haha. Själv tvingar jag haha
  • Luttanlej
    zwp skrev 2016-11-25 14:00:59 följande:

Hej jag vill också hoppa in här :D Om jag räknar bort missfallet i februari (MA v12) och de 3 månader efter med skrapningar och omgångar med piller för att få ut det så är detta vårt 12e försök med första barnet. Har nu påbörjat en fertilitets utredning men jag är fast besluten om att vi är hur friska som helst och kan klara det själva! ???? Mer mannen som är lite rädd.

De föregående månaderna har vi försökt ha sex åtminstone varannan-var tredje dag. Denna månaden har jag tänkt att fan vi kör på varje dag nu och ser om det går. De första dagarna var det mysigt nu är det bara komiskt för vi ligger och skrattar ihjäl och ojjar oss för att vi inte egentligen är kåta och villiga. Dock blir det bra när man väll tagit sig i kragen liksom hahaha ????

Men nu hoppas jag på BIM 7/12 och världens bästa julklapp????

Håller tummarna för er att det lyckas denna gång! Tänk vilken härlig julklapp i så fall.
  • Luttanlej

Sexade igår vid äl. Min äl smärtade på höger sida denna månad. Idag har jag som hugg mer i mitten. Som att det ilar till då och då. Hopps det betyder att ett befruktat ägg kanske fastnar?

• Luttanlej
    Väntar på magen skrev 2016-11-27 09:35:38 följande:

Testade imorse och vet inte riktigt vad jag ska tro :/
    Bim-5

Åh hoppas det blir starkare! Va kul!
  • Luttanlej

Bim-7 idag. Inga symptom alls. Dock var min äl senare än vad appen säger så då kanske mensen skulle kommit senare också? Hur får det för alla? Håller tummarna för er. 5/12 känns sååå långt borta

• Luttanlej

Hur går det för er? Jag har bim någonstans mellan 5-8/12 och testade i morse men de va neg. Vet att de e tidigt att testa. Hejar på er! Och grattis till er som plussat!!

Svar på tråden BIM December 2016