• Mamma91a

BIM December 2016

Emmaaa skrev 2016-11-29 12:08:43 följande:

Mamma91a, tusen tack! :D

Dom enda känningarna jag har är ett litet illamående på morgonen, blev hungrig strax efter frukosten, mensvärk i ryggen och det vänstra bröstet gör REJÄLT ont ibland, sen släpper det. :)

Jobbigt med illamåendet. Hoppas att det går över snart:)
  • Mamma91a

Jag har BIM på torsdag men jag har en känsla som säger att tant röd kommer att dyka upp :'(

• Mamma91a
    kvinna29årskåne skrev 2016-12-27 19:32:24 följande:

Bim idag ingen mens i sikte men känns som den skulle vara på väg(har gjort det i eN vecka nu).

Negativt på clearblue men:

Är det bara jag som ser två sträck eller är det inbillning som vanligt?!

Det är 2 sträck. Ser det jätte tydligt.
  • Mamma91a

BIM idag. en så länge har den inte dykt upp. inga direkta känningar om att den är påväg. När jag hostar/nyser hugger det till som när jag va gravid med första. tror fortfarande inte att jag är gravid men vi får se. Har den inte dykt upp på lördag testar jag då.
    Är dessutom sjuk som jag blev 2 dagar efter plusset med nr 1.

• Mamma91a
    Vetare skrev 2016-12-29 11:51:24 följande:
    Hej! Vad lustigt att du skrev just det att det hugger i livmodern när du hostar eller nyser. Jag är på äl+7/8 nånting, har inga grav symtom alls, men låg i soffan igår på rygg och hostade till, då högg det till sådär i livmodern eller ligamenten som det gör när man är gravid.

Har du tagit något gravtest alls? :D. Du måste meddela mig vilket :) blir super nyfiken nu om våra hugg är graviditeter. Förresten har du molvärk i livmodertrakten? Jag har det framför allt på kvällen när jag ska lägga mig.
    Men va kul att vi har samma. Nu när du säger det så har jag haft så dom senaste dagarna. Mollvärk men bara när jag ska sova. Jag håller dig uppdaterad. Du får hålla mig uppdaterad. Jag har inte tagit test än. Är rädd att det blir negativt
  • Mamma91a
    Vetare skrev 2016-12-29 14:27:32 följande:
    Jo men ta ett test! :)) spännande :D
    Bara för det va det rosa på pappret nu när jag gick på toa. Återkommer hur det ser ut ikväll/imorgon.
  • Mamma91a
    Fillifjonkan05 skrev 2016-12-29 15:25:14 följande:

Hej, någon som ser något så snälla svara ??

Man blir ju knäpp på dessa tester..

Är på bim+10 och ännu ingen pms.

Hade rosa flytningar en v. Efter äl, sen ingen pms? Annars har jag alltid pms, så som ömma bröst svullen mage osv.

Nu har jag bara illa mående, stickningar kliande bröst, mol värk i tjejligan som kommer och går.

Och jättekänslig mot lukt.. Hjälp ????

Tyvärr så kan jag inte se ett sträck om det ska vara ett pluss
  • Mamma91a
    Vetare skrev 2016-12-29 14:27:32 följande:
    Jo men ta ett test! :)) spännande :D
    Rosa på pappret på
    BIM. Fortfarande ingen mens, 1 dag över BIM
  • Mamma91a

Testade mig precis. Visade gravid. Ska testa ett digitalt och se,
    Detta test visade ett sträck stan direkt.
    Se Bild sträcket går inte att missa

• Mamma91a
    Vetare skrev 2016-12-30 19:24:05 följande:
    Men Gud!! Grattis!!! :D

Jag tog också ett test idag,Predictor early , men det var så svårt att få med på bild ... men jag anade ett streck, ska ta ett nytt imorgon när jag vaknat, jobbar inatt nämligen.
    Tack.
    Men åh va kul. Nu är jag nyfiken ? mitt första blev ett sträck direkt så jag köpte ett digitalt när vi handlade för art bara på säkra sidan. Då visade det gravid. Nästa år känns som att det blir bra.
  • Mamma91a
    polly82 skrev 2016-12-30 19:58:41 följande:

Ni som plussat, vad har ni haft för symptom?

Bara Mollvärk inget annat
  • Mamma91a
    FrökenE1985 skrev 2016-12-31 14:01:09 följande:

Grattis alla som plussat! Gott nytt år!

Tack och gott nytt år :)
  • Mamma91a
    Underligtärdet skrev 2016-12-31 17:00:04 följande:

Fler som fått såhär på dessa test? Visst är det spök? Hade ju "mens" men äl testen visar fortfarande positivt och har bland annat molvärk i svank och mage fortfarande samt tjocka sega vita flytningar.

Jag ser ett svagt sträck. Så hade jag när jag plussade med nr. Tog ett digitalt som visade gravid:)
  • Mamma91a
    mizzlizz skrev 2016-12-31 22:01:10 följande:

Jag hade bim 24e.

Plus på stickan redan 5dagar innan bim.

Starkt plus fortfarande trots blödning den 27e. Ska kolla med mvc om det är missfall på g eller om den ville stanna.

Har fått twins förr så kan ju vara en av två som valde lämna kroppen.

Återstår se.

Alla symptom är kvar å starka (hatar må illa)....

Håller tummarna att allt ser bra ut :)
Svar på tråden BIM December 2016