BIM December 2016
Mamma91a, tusen tack! :D
Dom enda känningarna jag har är ett litet illamående på morgonen, blev hungrig strax efter frukosten, mensvärk i ryggen och det vänstra bröstet gör REJÄLT ont ibland, sen släpper det. :)
Mamma91a, tusen tack! :D
Dom enda känningarna jag har är ett litet illamående på morgonen, blev hungrig strax efter frukosten, mensvärk i ryggen och det vänstra bröstet gör REJÄLT ont ibland, sen släpper det. :)
Jag har BIM på torsdag men jag har en känsla som säger att tant röd kommer att dyka upp :'(
Bim idag ingen mens i sikte men känns som den skulle vara på väg(har gjort det i eN vecka nu).
Negativt på clearblue men:
Är det bara jag som ser två sträck eller är det inbillning som vanligt?!
BIM idag. en så länge har den inte dykt upp. inga direkta känningar om att den är påväg. När jag hostar/nyser hugger det till som när jag va gravid med första. tror fortfarande inte att jag är gravid men vi får se. Har den inte dykt upp på lördag testar jag då.
Är dessutom sjuk som jag blev 2 dagar efter plusset med nr 1.
Hej, någon som ser något så snälla svara ??
Man blir ju knäpp på dessa tester..
Är på bim+10 och ännu ingen pms.
Hade rosa flytningar en v. Efter äl, sen ingen pms? Annars har jag alltid pms, så som ömma bröst svullen mage osv.
Nu har jag bara illa mående, stickningar kliande bröst, mol värk i tjejligan som kommer och går.
Och jättekänslig mot lukt.. Hjälp ????
Testade mig precis. Visade gravid. Ska testa ett digitalt och se,
Detta test visade ett sträck stan direkt.
Se Bild sträcket går inte att missa
Det digitala visade oxå gravid :)
Ni som plussat, vad har ni haft för symptom?
Grattis alla som plussat! Gott nytt år!
Fler som fått såhär på dessa test? Visst är det spök? Hade ju "mens" men äl testen visar fortfarande positivt och har bland annat molvärk i svank och mage fortfarande samt tjocka sega vita flytningar.
Jag hade bim 24e.
Plus på stickan redan 5dagar innan bim.
Starkt plus fortfarande trots blödning den 27e. Ska kolla med mvc om det är missfall på g eller om den ville stanna.
Har fått twins förr så kan ju vara en av två som valde lämna kroppen.
Återstår se.
Alla symptom är kvar å starka (hatar må illa)....