BIM December 2016
Jag plussade idag på BIM trots tokblankt för två dagar sedan. Jag är i shock!
Jag plussade idag på BIM trots tokblankt för två dagar sedan. Jag är i shock!
Vad tror ni? BIM -2 så det är väl egentligen tidigt men vi kunde inte hålla oss. Min pojkvän såg det med en gång men jag ser bara något väldigt otydligt. Kan tillägga att vi försökt i över 2 år. Har PCO så det är första gången på 5 år som jag fått en ägglossning med hjälp av hormonsprutor.
Ni hade rätt alla! (Klarade inte av att vänta mer än en dag att testa digitalt =p)
Nu är jag så lycklig så jag nästan gråter. Hoppas hoppas bara den lille vill stanna kvar nu =)
Citerade dig Rosenblad för jag vill ge dig lite hopp! Det går! Det är inte omöjligt. Trots ett års hopplöst försökande...
Puss på er alla underbara här inne!
Alltså vad många plus det blir i tråden, helt otroligt! Här vart det positivt på digitalt idag också, jag visste det ju redan egentligen men jag tycker de digitala är mer definitiva liksom...
Mitt var starkare än kontroll igår morse och igår em och idag nu på morgonen.. har tagit ett. Kan tycka mig se någog svagt. Men tempar också och tempen är inte hög som den borde vara vid grav. Så jag antar att jag har en låbg ägglossning då :P
Jo jag vet :) antingen är det äl eller mens tror jag :) testar väl kanske efter denna vecka. Har ju inte bim förens om länge om det är så att jag har äl nu. Annars har jag bim om ca 1 vecka då jag trodde jag hade äl 30/11 haha!
Tog ett Clearblue early nu på morgonen och jag tycker mig se ett streck...men varför Vidar då isåfall det digitala "inte gravid"..? Blir inte klok på det här..
Det var inte blod som kom idag..har bara kommit väldigt lite brunfärgade flytningar?? Har bim imorgon men min mens brukar inte börja såhär..så brukar den vara på slutet.
Har mensvärk i mage och rygg också.
Vill bara att det ska gå en vecka så jag vet om plusset är kvar eller om det är missfall på g.
Någon här som haft bruna flytningar runt bim men ändå varit gravid?
Tog ett early I morse då jag känt mig otroligt gravid de senaste dagarna, och i morse stod bröstvårtorna i givakt samt ömmade och pirrade, fick detta på äl+ 8 eller 9.
Ser ni samma som jag?
Tog ett Clearblue early nu på morgonen och jag tycker mig se ett streck...men varför Vidar då isåfall det digitala "inte gravid"..? Blir inte klok på det här..
Har inte vågat ta något mer test..kanske ska köpa ett idag och ta i morgon bitti eller avvakta en vecka (om jag kan) och testa då, ifall att det är missfall.
Har ingen blödning bara ytterst sparsamma bruna flytningar. hade mensvärk igår men idag är den borta. Brukar alltid få mensvärk när blödningen kommit igång så kroppen beter sig lite annorlunda..
Mådde även illa idag på morgonen och det ser jag som något positivt :) men vill inte hoppas för mycket utan ställer in mig på att det inte blir nåt så kan jag bara bli positivt överraskad.
Testade med Apoteket hjärtats gravtest nu och inte det minsta streck..:/...Antingen var det spökstreck på Clearblue early-testen eller så var det ett tidigt missfall. Har ett test kvar som jag tänkte ta i morgon bitti men jag tror tyvärr det är kört.
Jag vågar tro att jag är gravid. Bim idag, imorgon eller på tisdag. Testade precis! Har dock varit med om ett MA, så tankarna om att "varför skulle bebis vilja stanna kvar denna gången?" finns. Glädjeblandad förtjusning, såklart mest positivt, men vågar inte vara glad-glad än. Hoppad innerligt det lilla livet vill stanna!
Det blev en julklapp i år!
Jag fick helt klart ett tidigt missfall då jag blöder otroligt mycket just nu..mer än vanligt. Det förklarar det svaga plusset förra veckan. Nu hoppar jag över till "bim Januari 2017" gruppen och tar nya tag! Grattis till alla era pluss! :).
Har hört många prata om att äta rosenrot och att det hjälper om man vill bli gravid. Stämmer det?
Här vart alla mina "streck" och + bara spök eller önsketänkande, idag började jag blöda och tempen sjönk under natten, så på't igen bara :)
Lycka till ni andra :)
Har också tagit mitt första för denna perioden, så svårt stt hålla mig :D äl+9, så egentligen lite tidigt och tycker inte riktigt jag kan se nåt heller.
mensjävuln kom som ett brev på posten! nu börjar jag med rosenrot får se hur det går =)
lycka till! :D jag inväntar ÄL i dagarna :)