Tredje trimestern börjar nu!! Ska vi följas åt sista biten?
Förstoppning har varit denna graviditets genomgående tema känns det som för mig. Järntabletterna har verkligen gjort det ännu lite värre...not nice...måste köpa typ microlax men var gång jag är i närheten av apoteket får jag alltid för mig att det nog inte behövs nu och sen sitter jag där på kvällen och i stort sett gråter på toaletten.
Har funderat mycket på bbväska. Mitt bästa tips som jag läste någonstans på FL tidigare var att skaffa sig nånting nytt till sig själv att ta med och åka hem i.att få känna sig själv lite fräsch. Jag tänker då inte "finkläder" men en ny tröja och köpa mjuk amningsbh/topp. Stora trosor.tror jag kommer köra nättrosorna från kl att tag men just sitta i min hem vill jag nog ha ett par riktiga.
Klädproblemet börjar bli ett faktum för mig nu när det blivit kallare. Har gått i tunna byxor Hur länge som helst och har ett par mammajeans som jag fått som jag misstänker inte får över låren längre...känns jobbigt att köpa nya nu men ja vad ska jag göra. Blir en hel höst i mjukisbyxor