• Annas87

BF maj 2017

Jag plussade förra veckan och är gärna med i gruppen!! BF 6 maj????

• Annas87
    annadenise skrev 2016-09-08 08:08:07 följande:

Nu behöver jag lite stöd från er. Jag är,enligt sista mensen första dag,nu i v.6 (5+3). Enligt mina egna beräkningar gällande äl,så är jag i v.5 (4+5). Jag gjorde vul i måndags,läkaren såg ingenting,inte ens en hinna/säck eller prick. Jag förstår inte varför han gjorde vul så tidigt. Nu är jag orolig att något är fel,men om mina egna beräkningar stämmer,så är det väl för tidigt att se något? Jag ska göra nytt vul på måndag. Nu går jag runt och oroar mig att något är fel....

Jag gjorde en vul igår och är i vecka 5+4 idag! Läkaren tittade länge innan han hittade något och de han såg var 5 mm. Han sa också att det hade varit bättre att kolla nästa vecka för att se mer tydligt och att storleken kunde variera mycket i början av graviditeten. Så du kan nog vara lugn:) på måndag kommer de säkert att synas!!:)
  • Annas87
    annadenise skrev 2016-09-10 16:04:26 följande:
    Tack....jag gjorde blodprov i måndags som stämde överens med mina egna beräkningar, ca v.4+1,jag antar att det är vanligt att inte se nått då. Nu på måndag,på vul,kommer jag vara i ca.v5+2,hoppas på att få se nånting,en prick åtminstone...jobbigt att gå o vänta. Jag har privat sjukförsäkring, inskriven på ett jättefint stort o modernt sjukhus med en fantastiskt gynekolog,så de känns jättebra iaf!
    Hur gick det idag? Låter skönt me bra sjukhus och bra gynekolog:)
  • Annas87
    annadenise skrev 2016-09-13 07:56:40 följande:
    Det gick jättebra. Var igår i ca v.5+2 och dom såg en liten fin säck på 5 mm,helt normalt för den vecka jag är i. Jag ska på nytt vul om 2 v för att se att embryot växer som de ska. Då är jag i v.8 och hoppas på att få höra hjärtat!

Tack för att du frågade:)
    Åh va roligt att höra!!:) låter spännande med nytt vul om två veckor med! Det blev jag också sugen att göra nu:) gör du det privat el på regionen?
  • Annas87
    GreenSpirit skrev 2016-10-06 14:33:27 följande:
    Jag skall också på VUl i morgon klockan 11:00. Galet nervös så jag mår illa.

Var på VUL för två veckor sedan och då såg de vara en fostersäck men inget mer så jag vill vara få det överstökat.

Min kille är inte det minsta nervös vare sig för det ena eller andra, både på gott och ont kanske.:/
    Ah jag ska med på vul imon är i vecka 9+4. Är som er jättenervös. Känner inte heller några större symtom. Bara trött. Lycka till:)
Svar på tråden BF maj 2017