• copycat

Bim september

Kul!:) har du nån bild?:)

Tesse88 skrev 2016-09-19 11:22:21 följande:

Alltså jag får liiiite panik! Antingen håller jag på att bli dum i huvudet av alla förhoppningar och spökstreck... ELLER fick jag precis ett svagt streck på ÄL+9 ??? Är det någon som fått plus så tidigt?!?! Väntar på en vän som ska komma hit och dubbelkolla!!

• copycat

Spännande! :) Du har alltså testat med gravtest nu?verkar som i sintrat att du bifogat nån bild men ser ingen:(

StinaLisa skrev 2016-09-19 11:05:37 följande:

Alltså jag dör !!!!!! Första gången med ägglossningstest och de visade sig att jag hade ägglossning senare än vad jag trodde ! Slutade med p-piller och endast legat enligt en app och ingen emellan typ. Första månaden nu med ägglossning enligt tester som visade rätt. Och låg och ja. Jag tror att jag är gravid hahahah. Kunde inte hålla mig. Testade ju med ägglossningstest imorse som blev sträck. Åkte till Apoteket så köpt denna och en digital jag ska ta imorgon bitti men ja. Helt sjukt jag bara ler och får smått panik hahaha !!!!!!!!

• copycat

Men trist! Förstår hur glad du måste blivit!<3 hoppas du är gravid ändå:) ja jag tillhör dom som har två streck på ÄL-stickan oavsett när i cykeln jag testar, är givetvis mycket svagare än när det är positivt, men fullt synligt.

Tesse88 skrev 2016-09-19 12:33:44 följande:

Jaha.....det är nu man får krypa till korset och skämmas som en hund :( är man akutkissig och snabbt ska plocka fram ett test så får man skylla sig själv när man är lite ouppmärksam! Det var INGET gravtest jag fick fatt i utan det var ett ÄLtest ... så det lilla hoppet jag fick försvann lika fort igen....

Svaga streck på ÄLstickan kan väl visa sig närsom under månaden utan att det betyder något??

• copycat

Oj jadu ingen aning! Men det syns ju verkligen!:) hur var det inom tiden? Och har du testat mer efter det?

ohhello skrev 2016-09-19 14:11:53 följande:

Ja, såhär blev mitt ena som varit i badrummet i en porslinsburk med lock över ett dygn med en dusch (inte för varm, men det blir ju ändå fuktigt i badrummet oavsett). Det är synligare & hela vägen upp IRL, ser halvt ut på bilden, men tror det måste vara färgrester? Någon som vet? :D

• copycat

Verkar vara bildtrassel, för mig funkar det numera bara att lägga upp bilder via appen, förut kunde jag bara lägga in via webbläsaren!

StinaLisa skrev 2016-09-19 16:06:14 följande:

Fattar inte varför inte mina bilder kommer med !!!!!!

• copycat

Okej men vilken dag efter ÄL är du på? Har du beställt mer test?:) ja på denna ser jag också ett svagt svagt streck..

ohhello skrev 2016-09-19 15:53:49 följande:

Jag tyckte det var negativt. :(

Dagen efter tog jag ett test med morgonurin och ser bara ett väldigt svagt streck med ögat och svagt på bild om jag redigerar ljuset (bifogar). Det var iofs mitt sista test för sen tog de slut, så vet inte om det kan ha ökat nu. Vet ej heller när BIM är då den är oregelbunden och min temp är lite lurig den här månaden. :/

• copycat

Jag anar nåt:)

aprilhimlen95 skrev 2016-09-19 16:54:48 följande:

Hej alla! Jag och sambon har börjat försöka igen efter ett tidigt missfall i juni. Har bim på lördag och tog ett test idag där jag kunde se nått men vågar inte lita på det.. Är ju bara på äl+9 så väldigt tidigt. La upp en bild i tråden för gravtest men kan lägga en här med om någon av er kan se nått :) kul att följas åt!

• copycat

Ett ÄL-test nu på eftermiddagen efter att ha hållt mig bara två 2,5h. Tycker det är rätt starkt för att vara på ÄL+11. Om det indikerar på mens eller graviditet återstår ju att se...åååh vill bara ha nya morgnar hela tiden för att få testa:P

Brukar ni testa med ÄL-test efter ÄL? Hur brukar de se ut?:)
    Säger ju egentligen ingenting men nåt tidsfördriv ska man väl ha...

• copycat
    FyrAAAA skrev 2016-09-19 19:06:03 följande:
    Jag testade med cb digitalt äl test dagen efter bim förra månaden och fick då maximal stegring, fast glad gubbe, dagen efter kom mensen på bim+2. Men jag fick dock aldrig någon minstaste skugga på ett gravtest då så jag håller tummar o tår för dig att det ändå är ett tecken på graviditet för din del!!!
    Tack vad snällt att du ger mig lite hopp:) men morgondagens test var nästan helt blankt, kanske till och med var det och att jag bara vill ana nåt, vet inte längre. Och de som var så tydliga igår var ju pga fukten, de var ju supersvaga idag igen. Det plus att en ganska kraftig mensvärk har kommit smygande nu ikväll gör att jag ställer in mig på mens imorgon:/
  • copycat

När hörrni, ÄL+12. Ett blankt gravtest och typ positivt ÄL-test. Visst är det kört? Nåt borde ju synts. Idag kommer väl mensen. Fyfan vad deppigt. Varfööööör testar man tidigt och blir lycklig över dessa småsmååå antydningar som sen visar sig vara nada? Fy vilken dålig dag :(

Svar på tråden Bim september