• copycat

Bim september

Men åh! Såg detta nu:) vad roligt! Har du bild?:)

lingonrisig skrev 2016-09-18 17:22:25 följande:

Herregud! Tror att jag precis plussade. Äl+9 ungefär. Em-urin men kunde inte hålla mig till bim (tisdag) och nog fasen var där ett svagt men fullt synbart streck! Vågade inte tro på det så gjorde ett till av samma märke och jo, streck där med! Dock så svaga så jag testar igen på bim och hoppas på starkare. Om detta är sant så är det första gången jag är gravid. Vad gör man nu? Springer några glädjevarv runt huset?

• copycat

Ser inga bilder! Verkar vara nåt trassel. Jag får bara upp mina bilder via appen numera och inte via hemsidan..

lingonrisig skrev 2016-09-18 17:46:14 följande:

Eeh man kanske skulle skicka med bilderna också då haha

• copycat

Ser två streck:)

Glädje skrev 2016-09-18 20:37:42 följande:

Predictor early på bim-3, eftermiddag

Såg linjen inom tiden, efteråt plockat isär..

Mörkat kontrasten på bilden men visst tusan är där två streck!!? Annars får jag skriva in mig på psyket i morgon! :/

• copycat

Alltså hörrni, hur funkar det nu med fukt/vatten och gravtest? Har för att det finns nåt test för att avgöra torkstreck och äkta, att man ska blöta dom och beroende på om det försvinner eller stannar kvar så betyder det nåt?

ÄL+9-10 idag och har tidigare idag lagt upp bilder på vad jag tycker är svaga streck. Nu på kvällen - 12h senare går jag och duschar. Efter duschen är badrummet såklart fuktigt och det är ånga på speglar osv. Får för mig att titta på testen igen (ett från igår, ett från idag) och plötsligt ser jag verkligen strecken TYDLIGT. Inget att fundera på. Förstår att dom måste reagera på fukten men vad fan BETYDER det? Tycker dock det är svårt att avgöra färg, är ju inte klockrent rosalila. Lägger upp två bilder, en icke redigerad och en redigerad (ett test från igår, ett idag).

• copycat

Har alltså haft testen i badrumsskåpet under duschen, inte på handfatet:)

[quote=76981932][quote-nick]copycat skrev 2016-09-18 21:21:08 följande:[/quote-nick][/quote]

• copycat

Haha ja, dom gör ju det:) men sådär tydligt var det inte tidigare idag, så nåt hände ju när jag plockade fram dom i ett varmt och fuktigt badrum. Men vafan jag ska tolka av det är svårare:) kanske torkstreck på båda som bara blir synligare vid fukt I don't no....

Newbie84 skrev 2016-09-18 21:30:14 följande:

Ver inte något om ånga/fukt och hur testen reagerar, men strecken de syns allt :)

• copycat

Nä hörrni tjejer, testen verkar ha spelat mig ett spratt:( de som uppenbarligen reagerade på fukt är väldigt mycket svagare igen nu på morgon, måste vinkla och greja för att se det där svaga jag såg igår. Tog ett på morgonen nu där jag återigen tycker mig aaaana nåt, orkade inte ens skicka med en bild för det syns fan inte:/ hade hoppats på att det igår betydde nåt och att jag skulle få det bekräftat med ett lite tydligare idag. ÄL+11. Vi får väl se om mensen kommer..

• copycat

Ja man blir knäpp:/ du såg ju hur tydliga mina blev när jag duschat varmt. Men imorse var samma test svaaaaaga igen och tog ett nytt på morgonen där jag KANSKE anar nåt men är ju verkligen inte tydligare. Så jag tror inte det var nåt utan torkstreck som fick liv i fuktigheten:/ men ditt kanske är nåt! Mina blev ju synliga men svårt att urskilja om det var nån färg, dina blev ju lila:)

ohhello skrev 2016-09-19 11:07:51 följande:

Hej!

La upp ungefär samma fråga i Spökstreck-tråden, men fick inget svar på om det var torkstreck/färgrester etc. Hade lämnat mitt test i en burk på en hylla i badrummet och duschade på kvällen, dagen efter tittade jag på testet och det var LILA & synligt! Efteråt har jag bara fått svaga streck som man enbart ser om man redigerar bilden. Blir knäpp?!

Svar på tråden Bim september