Inlägg från: copycat
|
-
-
Ah, nu så :)
-
Ungefär sådär såg mitt ut igår. Såg det med ögat men fick ej med det på bild. Idag var det toknegativt igen:([/quote]Äsch då:/ men tack för svar!vi259 skrev 2016-09-17 12:35:02 följande:
[quote=76977918][quote-nick]copycat skrev 2016-09-17 10:55:55 följande:[/quote-nick]
-
Orkar nån kika? ÄL+9-10, ser nån nåt?:/ la upp i spöktråden också men inget svar än:/
-
Tack för svar! Två till:)Glädje skrev 2016-09-18 13:29:45 följande:Svårt å säga för det är en skugga från något precis där teststrecket ska va, men nåt syns ju men ta en till bild med bättre ljus
-
Fan skuggor överallt tycker jag:/
-
Åh, jadu när är BIM...har i 6 mån haft positivt ältest på dag 19-22 (alltså väldigt sent) och 11 dagars lutealfas. Nu fick jag av någon anledning positivt ÄL-test på dag 15(!!) men hade också positivt i tre dagar, så jag är lite...förvirrad. Hade alltså positivt ÄL-test dag 15,16 och 17. Är nu på dag 26. Om jag leker med tanken att ÄL var dag 16 (hade mest värk 15 och 16) är jag på ÄL+10 nu. Och har jag fortf 11 dagars lutealfas kommer ju mensen imorgon. Men ÄL kan ju varit senare också....såååå bra svar på din fråga?! ;/Glädje skrev 2016-09-18 14:00:38 följande:Ja något ser jag där! :) när e bim? :)
-
Ja de är billiga tester! Inte helt hundra på vad de mäter från dock. Hoppas på plus för oss båda:)livias skrev 2016-09-18 16:18:04 följande:Tycker att jag skymtar något.. Är det billiga-tester stickor? Jag testade själv precis med en sån nu och ser en liknande skugga. Eftermiddag och hade bara hållt mig en timme så inte dom bästa förutsättningarna! Men vet du vad dessa mäter ifrån?:) Håller tummarna att du får starkare!!
-
Tycker man ser bättre på denna när jag redigerat lite, men nu är det ju långt efter utgången tid iofs:/ känner mig varm och febrig, har krämiga vita flytningar också vilket jag inte brukar ha innan mens så det känns inte som att jag ska få mens imorgon...dock bara ÄL+11 imorgon (har bara 11 dagars lutealfas i vanliga fall) lär väl ta nån dag till innan tydligt plus om det skulle vara nåt, hur fasen får man tiden att gå....
-
Nä det är helt vansinnigt vad segt det är. Gaaah. Jag hoppas också! Tack för titten <3lingonrisig skrev 2016-09-18 17:24:55 följande:Jag ser på ditt test, hoppas!! Finns inget segare än att vänta på bim haha.