• copycat

Bim september

Cykeldator...asså haha, jaja ni fattar, cykelDAG:)

copycat skrev 2016-09-11 15:29:40 följande:

Vet inte riktigt när BIM är nu, fick ÄL nästan en hel vecka tidigare än normalt helt plötsligt. Brukar ha 11 dagars lutealfas, räknar jag på det nu borde BIM vara på cykeldator 27, men jag har haft på cykeldator 30-32 i drygt ett halvår, men som sagt kom ju ÄL mycket tidigare. Tänker att jag testar tidigast ÄL+12 om mensen inte kommer ÄL+11. Men med positivt ÄL-test tre dagar vet jag inte riktigt när jag ska tolka att jag hade ÄL. Hade riktiga känningar dag 1 och 2 så jag räknar på att jag hade ÄL dag 2. Bör alltså vara på ÄL+3 idag. Väntan continues...

• copycat

Jepp jag ser! Spännande:)

Tussilago6 skrev 2016-09-12 05:32:10 följande:

Vad tror ni om det här? Bim -3. Jag tycker mig ana ett svagt streck...

• copycat

Jag ser:)

MaTik skrev 2016-09-12 09:27:34 följande:

Har hängt med i tråden men mest läst. Testade negativt i lördags på ÄL+11. Imorse på ÄL+13 tog jag ett till test. Såg ingenting på det, gick in i duschen, fem minuter senare tror jag mig ana ett streck. La även upp bilden i den andra tråden om spökstreck, för jag är lite osäker på om det är nåt eller om jag bara tittar för noga. :) Ser med spänning fram emot att testa igen om någon dag.

• copycat

Hm var hittar man galleriet? Ser bara din presentation när jag klickar på ditt namn, klickade på "följ", tänkte att man kanske måste följa för att få se mer men vet inte om det är så:)

Iza2011 skrev 2016-09-12 15:04:15 följande:

Jag tycks ha problem med att ladda upp en bild via mobilen men lyckades lägga till den i mitt galleri. Skulle väldigt gärna vilja ha er åsikt, tycker mig se ett litet litet streck?

• copycat

Japp, ser utan problem! Digitala ger säkert utslag om nån dag med morgonurin:)

Iza2011 skrev 2016-09-12 17:05:49 följande:

Provade genom datorn. Någon som ser något?

• copycat
    Iza2011 skrev 2016-09-12 19:31:41 följande:
    Vågar knappt hoppas! Tror jag kommer testa imorgon bitti igen haha ?
    Gör det! Tror det blir ett fint gravid 1-2 :) de digitala brukar ta nån dag mer på sig när man får svaga streck på sticka. Så koncentrerat morgonpink är att föredra:)
  • copycat

Yeeey grattis!:!

Iza2011 skrev 2016-09-13 07:43:32 följande:

Testade med sticka som visade lika svagt som igår morse. Testade sen samma med cb digital som visade gravid 1-2!! Åh vad glad jag är nu!

• copycat

Stort grattis!

BonnyBoo skrev 2016-09-13 15:36:14 följande:

Nu var det min tur! Wooohooo!

Inte ett enda symptom har jag haft! Svettas iförsig som bara den, men det brukar jag göra innan mens också.

Fick ett staaarkt plus igår på bim+1

Vi har försökt i 11 månader! Så jag hade liksom ställt in mig på att kanske behöva söka hjälp och starta en utredning.

Jag har suttit här inne månad efter månad och sett alla andra få plus! Och nu var det äntligen min och sambons tur! Så overkligt ?

• copycat

Åh tjejeeeer, man är ju galen. ÄL+ 9 (tror jag, hade positivt utslag tre dagar så det är svårt att veta). Tycker mig se ett svaaagt streck med blotta ögat men svårt att fånga på bild så därför redigerade jag den undre bilden. Nån mer än jag som ser nåt svagt? Plussade svaaaagt med dottern på äl+14 så detta är ju väldigt tidigt för mig.

Svar på tråden Bim september