• Tesse88

Bim september

Jaha.....det är nu man får krypa till korset och skämmas som en hund :( är man akutkissig och snabbt ska plocka fram ett test så får man skylla sig själv när man är lite ouppmärksam! Det var INGET gravtest jag fick fatt i utan det var ett ÄLtest ... så det lilla hoppet jag fick försvann lika fort igen....

Svaga streck på ÄLstickan kan väl visa sig närsom under månaden utan att det betyder något??

• Tesse88
    mamma4ever skrev 2016-09-19 12:30:56 följande:

Tog ett lh tes dvs äl test jag brukar alltid ha negativ efter äl idag är det bim-4 eller bim-6 och äl testet visa positivt kan dom visa på graviditet?

Är det lika tydligt som kontrollstrecket? Jag är på bim-6 och fick ett svaaaaagt streck på Äl-stickan...
  • Tesse88
    mamma4ever skrev 2016-09-19 12:30:56 följande:

Tog ett lh tes dvs äl test jag brukar alltid ha negativ efter äl idag är det bim-4 eller bim-6 och äl testet visa positivt kan dom visa på graviditet?

Är det lika tydligt som kontrollstrecket? Jag är på bim-6 och fick ett svaaaaagt streck på Äl-stickan...
  • Tesse88
    Tesse88 skrev 2016-09-19 12:50:30 följande:

Som sagt...jääääättesvagt på ÄL-testet..... bim -6

Nähä....min bild kom inte heller med....
  • Tesse88

Självklart kan man aldrig hålla sig! Vet att det troligtvis är alldeles för tidigt men jag testa idag på bim-5 och det var toknegativt! ....inget test innan söndag för mig!! Grattis till alla plus ni andra ????

• Tesse88

Hur är det ens möjligt att vara så här "skengravid"?? Kan ju va att jag är gravid på riktigt det återstår att se.. status just nu är bim-5, illamående konstant, molande värk i rygg+ljumskar, trött som bara den, konstiga drömmar, nästäppa och lipar för minsta lilla... ska tillägga att jag har näst intill obefintligt pms..

• Tesse88

Denna eeeeeeviga väntan! Känner mig lite depp idag :( men grattis till era plus här i gruppen!

• Tesse88
    FrökenMp skrev 2016-09-20 17:55:13 följande:

Jag känner mig också lite depp idag... Känner på mig att mensen kommer dyka upp snart. Så himla tråkigt

Har haft jättemycket symtom i flera dagar och verkligen känt mig hoppfull...men sen idag så var det precis som att allt bara försvann.. jättekonstigt. Har bim på söndag så fortfarande lång tid kvar.
  • Tesse88

Fy vad jag blir trött på mig själv ! Kunde inte hålla mig ifrån ÄLtest i kväll och fick två jättestarka streck.. kanske att det en är liiite svagare! Ska man få tillbaka hoppet eller det spelar ingen roll? Bim -4 idag ... någon som har varit med om samma?

• Tesse88

Alltså jag har fyra dagar kvar till bim och hela tiden känns det som om mensen kommer för har en "rinnande" känsla där nere... Måste hela tiden springa på toaletten och stoppa ner fingret för att kolla så det inte är blod. Det är liksom väldigt vått... Har aldrig tänkt på att kolla i tidigare cyklar om jag brukar få såhär. Nån som känner igen sig??[/quote]

Jag har exakt samma idag! "Runnit till" flera gånger men det är bara väldigt vattniga flytningar !

• Tesse88
    FrökenMp skrev 2016-09-21 12:48:05 följande:

Grattis alla ni som plussat! Fan vad roligt!! :D

Alltså jag har fyra dagar kvar till bim och hela tiden känns det som om mensen kommer för har en "rinnande" känsla där nere... Måste hela tiden springa på toaletten och stoppa ner fingret för att kolla så det inte är blod. Det är liksom väldigt vått... Har aldrig tänkt på att kolla i tidigare cyklar om jag brukar få såhär. Nån som känner igen sig??

Jag har exakt samma idag! "Runnit till" flera gånger men det är bara väldigt vattniga flytningar
  • Tesse88

Var på vårdcentralen igår ocj de ville ta en kisseprov bara för att! Självklart var det negativt :( har BIM på söndag så jag antar att det är kört för min del denna gången också!!

• Tesse88

Bim idag och toknegativt gravtest! :( ... har ingen mensvärk vilket jag brukar ha men hoppet känns ganska ute ändå.

tror jag drar mig ur tråden och hoppar över till oktobertråden.. lycka till alla ni som är kvar <3

Svar på tråden Bim september