Inlägg från: Lillatjejen1992 |Visa alla inlägg
  • Lillatjejen1992

Bim september

BIM idag .. Fortfarande hög temp (brukar gå ner samma dag mensen ska komma). Haft jättesvullen mage sen 2dagar efter äl och molvärk men idag har jag endast lite molvärk. Testade negativt bim-4 och vågar inte testa igen.

Blir att vänta 2-3 dagar till för att vara på säkra sidan :) vill inte ha ett "ej gravid" kastat i ansiktet igen xD

• Lillatjejen1992

Hoppar tillbaka in här !

Skulle fått mens i torsdags men den kom aldrig , testade samma dag neg på ett cb digital (ej morgon urin dock).

Nu har jag alla symptom på att mensen skulle varit här .. Dvs brösten är svullna, mensvärk , svullen och otroligt lättirriterad. Tänker varje gång jag går på toa att nu kom mensen men bara flytningar på pappret (som även dom ökat).

Har alltså mens , fast utan mens. Någon med samma erfarenhet ?

• Lillatjejen1992
    StinaLisa skrev 2016-09-19 07:00:35 följande:

Som jag skrev igår.

Alltså. Blir mer hoppfull med en viss rädsla haha. Skulle då mens i fredags. Idag söndag kväll. Och. Nada mens !

Testade i fredags vid förväntad mens med en digital och fick negativt. men ska fasiken köpa en till. Kanske bara sen mens för ja för mycket tankar. Psyket säkert. Men men. Spännande detta ! Alltså två tre dagar över tiden nu om inte mensen bara är sen ...... tänker att ja brukar få nå flytbing dagen innan mens som är blandad brunblod men inte fått någonting ännu.

Uppdatering: tagit ett ägglossningstest som visar detta. Hört att de kan visa graviditet ELLER att mensen är väääldigt nära. Spännande. Får köpa ett test och ta imorgon. MEN jag tog ett digitalt gravtest dagen vid förväntad mens i fredags som dock visade negativt så försöker inte hoppas för mycket men visst fan gör man det ! Första månaden vi kört med ägglossningstest och de visade sig att jag hade ägglossning senare än vad vi trott så ja. Spännande !

Har precis samma !

Testade neg på bim med digitalt. Mensen har inte dykt upp med brösten svullnade och jag fick mensvärk .. Haft så sen i torsdags och inte ens antydan till mens. Inte vågat testa igen.
  • Lillatjejen1992
    t123 skrev 2016-09-19 13:39:30 följande:

Tokpositivt på äl brukar ju tyda på graviditet! Kan även stegra innan mens men min upplevelse är att det inte brukar vara lika starkt som kontrollstrecket ens då, kanske kan vara olika! Är du säker på att du är på rätt dag, dvs kan äl ha varit senare eller nåt sånt? :) Hoppas du får positivt gravtest snart!!

Hade positiva äl test för 2v sen och skulle ha mens den 15e , 16e som senast..

Inte ens en antydan till streck på gravstickan idag men jättepositivt på älstickan.
  • Lillatjejen1992
    copycat skrev 2016-09-20 06:20:27 följande:

När hörrni, ÄL+12. Ett blankt gravtest och typ positivt ÄL-test. Visst är det kört? Nåt borde ju synts. Idag kommer väl mensen. Fyfan vad deppigt. Varfööööör testar man tidigt och blir lycklig över dessa småsmååå antydningar som sen visar sig vara nada? Fy vilken dålig dag :(

Jag får exakt samma och är på bim+5 idag :((

Ingen mens & inget plus på rätt test .. Kul att mensen börjat bråka när man finally kommit igång med bebismakeriet :(
  • Lillatjejen1992
    copycat skrev 2016-09-20 10:28:11 följande:

Blä. Verkligen frustrerande och segt. Sitter och väntar på att mensen ska komma...är ju inte ÖVER BIM ännu, förstår att det måste jäkligt enerverande att den dröjer när man ändå inte får plus på gravtest. Uäää :(

Hade exakt samma förra månaden och då kom mensen på bim+14 .. Va dessutom hos gyn och kollade och "inget är fel" :/

Något är ju fel denna gång eftersom brösten svullnade och mensvärken kom på bim dagen men mensen verkar kroppen ha glömt . Värdelöst :((
  • Lillatjejen1992
    Olivia1995 skrev 2016-09-20 20:26:19 följande:

BIM + 10 neg test, man kan ta de som att man inte är gravid antar jag.. :(

Har du några andra symptom ?

Är själv på bim+5 .. Ingen mens men mensvärk och svullna bröst sen bimdagen. Höjd temp och ökade flytningar .. Fattar nada :((
  • Lillatjejen1992

Bim+6 och idag är både äl & gravtest negativa .. Tempen som brukar ligga på 36,3 ligger på stadiga 37,0 , mensvärken hänger kvar och likaså jättetuttarna.

Samma problem förra månaden och inget hittades på vul .. Har tid igen om 2v . Shit va ledsen man blir !

• Lillatjejen1992
    copycat skrev 2016-09-21 12:40:47 följande:

Men fy vad märkligt! Och irriterande med ovissheten :( stor kram<3

Ja ovissheten är nog det värsta :(( Framförallt när man bara vill att mensen ska komma så man kan göra ett nytt försök.

Ska kräva blodprov nästa gång för det känns ju som att det är nått med hormoner som spökar.

Grattis till alla plussare !

Jag lämnar tråden nu för någon graviditet är det garanterat inte här.
Svar på tråden Bim september