Bim september
Vad betyder CD? Håller på och lär mig alla förkortningar haha! Cykeldag är min gissning? I så fall 16 :)
Styrkan kan variera upp och ner, vilken CD är du på?
Vad betyder CD? Håller på och lär mig alla förkortningar haha! Cykeldag är min gissning? I så fall 16 :)
Styrkan kan variera upp och ner, vilken CD är du på?
Min mens har varit lite oregelbunden (plus minus 5 dagar) men räknar jag på min förra som var på 30 dagar så skulle min ägglossning varit igår.
Vi får väll fortsätta ha sex varje dag en vecka till ifall helt enkelt.. Vad gör lite skavsår när man vill ha ett plus haha! Är bara mest orolig att jag inte haft nån ägglossning alls, att min kropp inte fungerar. Första gången med ägglossningstester efter 6 försök att få ett plus..
Men man borde väll inte få mens om man inte haft ägglossning!?
Vilken CD brukar du ha äggloss på?
Jag fick också UVI mitt i ägglossningen och äter antibiotika. Läkaren sa att det inte skulle påverka chansen att bli gravid :)
Man går ju runt och känner efter extra mycket nu haha :)
Hade otur och fick en uvi som jag äter penicillin för, så har inga större förhoppningar att det kommer bli nått plus för min del denna gr men chansen finns ju ändå där.
Du kanske fick en nidblödning eller så kan det ju vara en ägglossnings blödning?
Vi får hålla tummarna att de blir ett plus snart :) så spännande.
Vi ligger exakt samma i tiden :)
Bim 2/9.... Äl+ 5 idag! Känns som en evighet!;)
-5 dagar till BIM, försök 8.. känner av PMS som alla andra gånger så förväntar mig att mensen kommer komma om 5 dagar.. igen.
Känner mig helt nere, är gråtfärdig och orkar fan inte mer snart. Äter alla möjliga vitaminer, sitter med stickor, har trots stickorna sex varje dag men inget händer.
Satt och läste om IVF. Har inte gått 1 år än sen försök nr 1 men eftersom det kommer va väntetid till utredning så är jag väll inne på 12 försök när jag väl får utredning.
Förlåt för negativt inlägg, har bara gett upp hoppet ikväll om en bebis..
Tack snälla för peppet! Jag kanske är det en inre stress som gör att det låser sig, och lättare lär det inte bli ju längre tiden går. Har en liten bonusson på tre år som frågade mig idag varför han aldrig får en lillasyster.. "Du har ju så många men inte jag" sa han (jag har 4 yngre syskon). Jag försökte förklara att det inte alltid kan komma en bebis i magen när jag och hans pappa vill... Lillen.. Förra månaden satt han och ringde till storleken i sitt rum och bad om en bebis i min mage för att sen veckan efter konstatera ledset "du fick ingen bebis..".. Jag går av, han vill lika mycket som vi..
Det verkar ju onekligen jobbigare att försöka när man vill än för de som "plötsligt" blir gravida :(
Hoppas verkligen det går snart för er! Kanske det är enorm stress för dig som vill så mycket men blir ledsen varje gång mensen kommer? Stress gör ju det svårare :(
Önskar dig och din man/sambo all lycka och värmande styrkekramar! Ge aldrig upp hoppet <3 nån dag är det er tur!!
*storken ska de stå.. Inte storleken..
Tack snälla för peppet! Jag kanske är det en inre stress som gör att det låser sig, och lättare lär det inte bli ju längre tiden går. Har en liten bonusson på tre år som frågade mig idag varför han aldrig får en lillasyster.. "Du har ju så många men inte jag" sa han (jag har 4 yngre syskon). Jag försökte förklara att det inte alltid kan komma en bebis i magen när jag och hans pappa vill... Lillen.. Förra månaden satt han och ringde till storleken i sitt rum och bad om en bebis i min mage för att sen veckan efter konstatera ledset "du fick ingen bebis..".. Jag går av, han vill lika mycket som vi..
Laddade hem P tracker som några av er skrivit om. Men hur ändrar man hur lång menscykeln man har? Jag lyckas bara ändra när mensen började och slutade sist. Men finner inte vart jag fyller i hur många dagar min cykel är, står 28 dagar nu automatisk men den är längre än så.
Tack!!
Gå in på inställningar, allmänt och där hittar du både mänskliga och cykel och annat. Annars räknar den ut automatiskt snittlängd ju fler månader du fyllt i. Lycka till!!
-3 till BIM, fick igår vansinnig PMS och varit på jätte dåligt humör sen dess. Aldrig varit så svajig i humöret innan. Känner även av lite kramper från och till i sidan. Gravtestet är helt blankt så förväntar mig mens, köpte t om nya tråkiga tamponger idag, då har man verkligen gett upp! Skit! Trodde verkligen på denna gången.
Hänger kvar i tråden, hinner med en till BIM i slutet av månaden..
Åååh kul!! Hoppas! Lycka till!
Ihhhhh fick ett svagt rosa streck idag på billiga testers sticka!
Bim på lördag! Hoppas att det ökar :)
Grattis!!!
Har egentligen bim på lördag den 3/9..... Men tog en sticka idag! Och japp!! Jag är gravid ;)
Ihhhhhhhh;)
Tråkigt! Min kom också idag. Har min 29:e igen, vi håller tummarna för nästa gång <3
Mensen kom idag! Typiskt. Nästa bim är 28 sept så jag fortsätter att hänga här ;)
Hej alla!
Hade min BIM i början av månaden men negativt resultat. Ska om 1 vecka ha BIM igen och behöver bara få höra era tankar/erfarenhet.
Som sagt 1 vecka kvar till BIM, mina bröst är extremt känsliga, mitt humör är sen igår katastrof, jag svävar mellan irriterad och superledsen. Mår skit! Tänkte att min PMS (pga humöret) kommit tidigare och starkare denna gången men nu när jag kissade så blev pappret helt rosa när jag torkade mig. Inga menssmärtor eller så som jag brukar vid mens annars.
Någon annan som haft de så här 1 vecka innan BIM men ändå plussat sen? Eller hört talas om det?
Så tacksam för svar. Kram!