• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • vi259
    copycat skrev 2016-09-17 12:41:55 följande:

Ungefär sådär såg mitt ut igår. Såg det med ögat men fick ej med det på bild. Idag var det toknegativt igen:(

Äsch då:/ men tack för svar![/quote]

Ville inte skriva nå negativt egentligen men vet hur hoppfull jag vart igår:( sedan noll nu
  • FrökenE1985

Mensen kom igår kväll. Mot försök nr.4. Nästa äl beräknad 28 september och bim 13 oktober.

Lycka till alla som inväntar bim och inte plussat än!

• Ritva
    Glädje skrev 2016-09-17 10:59:56 följande:

Bim-3 idag och mkt hormoner i svajning, irritabel, finnar, flåtigt hår, svag mensvärk fortfarande sen äl+3..

Inga ömma bröst å inga andra symtom så räknar starkt med att mensen kommer på tisdag, så sugen på att köpa ett test men så onödigt å slösa pengar om mensen kommer snart..

Fler med bim på tisdag? :)

Jag har också BIM på tisdag. Men förväntar mig att mensen kommer. Har inga som helst tecken på att vi skulle ha lyckats denna gången.

Dessutom minus på ett testa tidigt test igår. Men hoppet har inte riktigt övergivit mig ännu ;)
  • Newbie84

Någon mer som har högre kroppstemp innan bim? Har molvärk och känns som att mensen ska dyka upp, men då brukar också tempen sjunka gör mig dagen innan.

• Glädje

eftermiddag på bim-3 vad tror ni?!!!!
  • Jasmin3
    t123 skrev 2016-09-17 15:03:00 följande:

Låter absolut hoppfullt i mina öron! Visst, äl-test kan stegra innan mens med men oftast inte så starkt är min erfarenhet! Och fick du svagt på gravtest låter det ju jättebra, testa igen imorgon :)

Åh tack! Jaså?? Det visste jag inte att de kunde.. hoppss inte!! Ja det var otroligt svagt men ändå synligt om man tittar riktigt noga. Får nog bli ett nytt test imorn bitti ;)
  • Stellan11
    Stellan11 skrev 2016-09-14 13:21:05 följande:

Har följt tråden länge men inte skrivit. Första försöket denna månad (tog ut spiralen precis efter äl i aug, som hade glidit ner och inte satt som den skulle) Hade äl 1sep och åkte utomlands utan sambon den 3sep ????

Har bim imorgon eller på fredag här nere i Spanien!!! Spänd att se hur det går då man inte kan tjuvtesta innan heller, inte hemma för än söndag kväll ????

Hemfärd idag och ingen mens än i sikte????

Undra om man kan testa på urinen redan ikväll eller om man ska vänta till morgonurinet imorgon bitti?!

Ska på kurs imorgon till sena kvällen så skulle varit skönast att veta redan ikväll!

Om inte mensen får för sig att dyka upp som gubben i lådan medan vi sitter på planet hem idag så där då bara ????
  • Silvercross

Hej alla!

Första försök , bim den 29. Har en pokje som född 2011. Jag är 39 och min man 50. Oroliga att det är nu lite för sent. Samtidigt har redan ömna bröst och känsla att mensen kommer typ nu.

Lycka till alla!

• Anonym (Orolig)

Är på Bim- 5 och har äggviteflytnkngar som kring ägglossning. Äglossning jag sent eller kan det vara ett täcken på graviditet. Har inte fått ngt utslag på clearblue denna månaden.

• mamma4ever
    Anonym (Orolig) skrev 2016-09-18 08:41:12 följande:

Är på Bim- 5 och har äggviteflytnkngar som kring ägglossning. Äglossning jag sent eller kan det vara ett täcken på graviditet. Har inte fått ngt utslag på clearblue denna månaden.

Vet du hur lång cykeln brukar vara? har du testat med ägglossnings test men inte fått utslag så har du inte haft ägglossning  eller så är den sen och den cykel blir längre 
Svar på tråden Bim september