Bim september
Hej!
La upp ungefär samma fråga i Spökstreck-tråden, men fick inget svar på om det var torkstreck/färgrester etc. Hade lämnat mitt test i en burk på en hylla i badrummet och duschade på kvällen, dagen efter tittade jag på testet och det var LILA & synligt! Efteråt har jag bara fått svaga streck som man enbart ser om man redigerar bilden. Blir knäpp?!
Alltså hörrni, hur funkar det nu med fukt/vatten och gravtest? Har för att det finns nåt test för att avgöra torkstreck och äkta, att man ska blöta dom och beroende på om det försvinner eller stannar kvar så betyder det nåt?
ÄL+9-10 idag och har tidigare idag lagt upp bilder på vad jag tycker är svaga streck. Nu på kvällen - 12h senare går jag och duschar. Efter duschen är badrummet såklart fuktigt och det är ånga på speglar osv. Får för mig att titta på testen igen (ett från igår, ett från idag) och plötsligt ser jag verkligen strecken TYDLIGT. Inget att fundera på. Förstår att dom måste reagera på fukten men vad fan BETYDER det? Tycker dock det är svårt att avgöra färg, är ju inte klockrent rosalila. Lägger upp två bilder, en icke redigerad och en redigerad (ett test från igår, ett idag).