Bim september
Hänger på. Bim 6 sep ???? försök nr 1 med barn nr 4 ????
Hänger på. Bim 6 sep ???? försök nr 1 med barn nr 4 ????
Mina bröstet har blivit större och tyngre . Har även haft mensvärk i några dagar nu. Idag så kan jag inte ha byxorna mot nedre magen då det värker. Ska ha mens om en vecka. Känner mig dock inte gravid. Men hoppas kan man ju alltid.
Lycka till alla. Och grattis till dom som fått plus <3
Mina bröst har blivit enorma! Och tunga. Och det stramar i livmodern. Bim-4 idag och negativ test. Känner mig inte gravid men hoppas ju. Ännu ett par dagar på mig att få ett positivt. :D någon annan som har en stramande livmoder? Ni som vart gravida vet vad jag menar :)
Har bim idag. Ligger mest och väntar på att mensen ska komma. Har väääldigt ljusrosa flytningar så antar att den är på g. Har känts annorlunda denna gången, haft molnvärk sen äl, mycket större bröst än vanligt och strömningar i livmodern. Gjorde ett test i går som var neg så jag antar att fröken röd kommer när som nu. Känns lite trist. Men det är väl bara att "kliva på" igen och inte tänka för mycket nästa gång;)
Grattis till allas plus. Och lycka till ni andra. Vi har ändå en spännande resa framför oss. <3
Haha. Stramningar ska det stå. Jäkla autocorrect:D
Någon som vill förklara för mig? :) Har börjat med ägglossningstest. Tog ett i fredag som visade ett svagt streck. Ett igår som visade ett tydligare streck men inte fullstarkt. Har enligt min kalender ägglossning idag men idag så visar tester ett jättesvagt streck. Vad händer? Så ska det väl inte vara? Kan det gå från streck till inget utan eller med ägglossning?
Kan jag ha missat ägglossningen? Fre-lördag så var det stegring på stickan men det visade inte jättestarkt. Igår när jag testade så visade den ingenting och idag ett ljust ljust streck. Har jag missat ägglossningen eller har jag inte haft någon? Blir inte klok.