• Micka!

Bim september

Hej!

Bim 3 sep, har 3 barn, de är 9, 8 och 1 år. Och känner mig inte riktigt nöjd än, längtar efter en till! Trodde jag skulle känna mig klar efter 3 barn nu när jag blivit 35! Syskonen vill väldigt gärna ha en till också.

Känns lite läskigt dock, lär fixa ny bil och dubbelvagn och sånt om det blir något!

Lite jobbigt eftersom man inte hinner spara så mycket när man redan är föräldraledig, sist när vi fick två tätt hade vi en rejäl buffert innan föräldraledigheten.

Några symtom har jag inte fått än, ni andra då?

• Micka!
    misslina skrev 2016-08-28 13:28:27 följande:

Tack snälla! Vi är på försök nummer tre efter missfallet. När vi blev gravida hade vi försökt i 7 månader...

Bim nästa lördag

Ja... Hur känner jag mig. Ont i brösten, molvärk till och från och lite illamående emellanåt. Men jag tror det är pms. Brukar känna så här innan mens.

Men men.. Hoppet är det sista som överger en....

Hur går det själv?

Kul ! Har också bim på lördag Men har inga direkta symtom, något mer vita flytningar igår, och väldigt svullen efter att jag och min man hade mys idag. Dock svårt att veta om det är symtom!!
  • Micka!

Mår lite illa idag på morgonen och är väldigt trött, men sånt kan ju förklaras med annat också! Men hoppas att det är symtom

Om mensen inte kommer ska jag försöka hålla mig att testa först på bim, hur tänker ni andra göra?

Vi har haft oskyddat i 4 mån, så det blir 5 försöket för oss. Men jag har velat fram och tillbaka om det är rätt tid för en till

• Micka!
    Anonym (Spottings) skrev 2016-09-03 18:05:42 följande:

Hej jag hoppar in här! Har BIM den 7:e men haft spottings med klarrött/rosa blod sedan igår, dvs ÄL+9. Jag behöver inte använda mensskydd men det kommer liiite svagt på pappret efter att jag varit på toa. Jag hade nog inte märkt det i vanliga fall men nu på grund av att vi försöker bli gravida blir man ju lite extra uppmärksam och rotar runt lite extra kring livmodertappen...

Det är i alla fall inte mens för jag har ingen mensvärk och det är inte alls lika mycket och "slemmigt" som mensen...

Ska jag tolka det som att det är kört denna månad? 

Har haft spottings en hel del på sistone, har tid hos gyn på tisdag för att få det fixat, någon som har erfarenhet av samma sak och vet vad man ska ställa för frågor? Vet att läkare har en förmåga att vifta bort allt som normalt, men tycker inte det är normalt att gå runt och småblöda flera dagar före och efter mens...

Har också spottings, haft det i 4 dagar, har bil imorgon, ska testa då om inte mensen kommit igång. Tror inte att jag är gravid utan att kroppen spelar mig ett spratt, testar för att få svart på vitt!

Sist när jag faktiskt va gravid hade jag spottings, men då hade jag mer symtom!
  • Micka!
    Dockan123 skrev 2016-09-03 21:32:08 följande:

Hej :). Hoppar in här.

Har BIM imorgon den 4 september :). Det jag känt av är lite illamående för några dagar sedan. Liten konstig känsla i kroppen. Tänkt på att jag tycker sambon har dålig andedräkt och när jag var gravid med vår dotter tyckte jag också alltid att han hade dålig andedräkt. Tyckte även att svampen på pizzan luktade konstigt/annorlunda idag. Haha konstig man är.

Ska du testa imorgon? Jag har också bim imorgon, men tror inte det gått vägen denna månad, men tar ett test imorgon om mensen inte kommit! Mått lite illa, och tyckt det varit lite jobbigt att byta blöja på min dotter...

Hoppas du får ett fint plus
  • Micka!

Jag hade mer symtom när jag blev gravid sist, vågar inte riktigt tro på att det är så. Vill inte bli besviken heller, haft spottings i flera dagar , så jag tror mer på mens!

Får se imorgon

• Micka!

Jag är på bim, fick en nid-blödning för 4 dagar sen i så fall! Då ägget i så fall fäste....kanske inte hunnit bilda så mycket hormoner än....

• Micka!

Cfmilla och misslina, tack så mycket!

Men vågar inte riktigt tro på det än, är så svagt, tar ett nytt om 3 dagar!!

• Micka!
    vi blir 3 skrev 2016-09-04 09:35:12 följande:

Grattis vågar jag mig på att säga :D

Tack!
  • Micka!

Hej tjejer!

Grattis till alla plus, ni som inte plussat än, så kan jag avråda rfsu:s test, jag har varit jätteroligt för det svaga plussen, inte vetat om jag verkligen är gravid och att det blev svagare på 4+2 än på 4+0! Varit tokrädd att det är missfall på g.... V 4+3 fick jag gravid 2-3 på clearblue

• Micka!

Ska ju stå jätteorolig och inte jätterolig....dumma stavningsprogram!

Svar på tråden Bim september