Inlägg från: 2017 bebis |Visa alla inlägg
  • 2017 bebis

Bim september

Åh stort grattis!!

happylife skrev 2016-09-02 07:42:14 följande:

Tjoho goda nyheter visste väl det! Grattis igen!

• 2017 bebis

Grattis

Crazy catlady skrev 2016-09-02 09:48:47 följande:

Jag börjar misstänka att detta blir en månad utan ägglossning.. är på dag 16 och skulle haft ägglossning idag enligt app men testen visar fortfarande jättenegativt.. :( har som senast haft ägglossning på dag 17-18 .. därför alltid positivt ältest på dag 16 som senast... har dessutom tydliga symtom dock.. Men kan man ha symtom utan att ha ägglossning??

• 2017 bebis

Jag fick lite blod så tror att mensen kom ???? Skulle få på söndag mens!

Det får bli 4:de försöket nu ! Lycka till ni andra och stort grattis till er som plussade

• 2017 bebis

Grattis !!!

Axioria1 skrev 2016-09-08 18:50:42 följande:

Wihooo. Fick mitt konstiga (halvt streck) bekräftat med ett digitalt test. Jag är gravid! :)

Hoppas denna lilla ärta vill vara kvar denna gång. :)

• 2017 bebis

Samma för mig fick min mens 2 sep så va på 3 försök!! Tråkigt men ge inte upp hoppet!!

babydreams skrev 2016-09-09 15:52:59 följande:

Nu kom mensen. Suck.. är på jobbet och mår jättedåligt.. förstår inte hur man orkar med detta månad efter månad, detta var bara försök nr 3 men det kändes så otroligt mycket som att denna gång hade det funkat :( hoppades väl bara för mycket.. Fan då.

• 2017 bebis

Håller tummarna!! Lycka till!!

LeiaBus2010 skrev 2016-10-02 12:40:14 följande:

Hann inte testa imorse. Var alldeles för trött. Haha. Är på jobbet till 16. Så ska hålla mig tills jag slutar nu så blir det 5 h.

Så får vi se! Bim +3 idag och inte en tillstymmelse av mens.

Däremot har jag molvärk och ömma bröst.

• 2017 bebis

Här blev ingen bebis i september har mensen kommit 28 sep till 2 okt ! Nu hade vi samlag i natt han kom i mig !! Hoppas prickar nu vi kör ofta ?? Ska manen vänta en dag innnan han kommer igen ?? Eller går bra varje dag?? Vi provar varje dag till ägglosning men är nu i försök 5 !!

Svar på tråden Bim september