LadySatisfied skrev 2016-08-30 20:43:48 följande:
Ja, verkligen. Pressen finns ju oavsett, och jag önskar verkligen att jag kunde ha sex varannan dag, men det går inte. Får vi till det två gånger runt ägglossning så är jag glad. Jag har BIM på fredag, så det börjar närma sig. Ska testa på lördag om inte mensen dykt upp då. Har haft allt från 24 till 29 dagar lång period senaste året.
columbus skrev 2016-08-30 19:18:14 följande:Jag har exakt samma problem som du. I princip noll sexlust vilket gör att det blir en verkstad vare sig man vill eller inte. Det här "goda rådet" att bara försöka slappna av och köra på som vanligt funkar med andra ord inte när man inte har ett kontinuerligt sexliv, hur mycket man än hade önskat. Har dock precis som du en extremt förstående sambo men det blir så galet jobbigt att man verkligen inte kan släppa pressen. Hoppas vi båda får ett plus väldigt snart. Vilket försök är ni på och har du varit gravid tidigare? (Sorry om du skrivit det tidigare i tråden, hinner inte riktigt hänga med)
Ja, hoppas verkligen! Förstående partner är nog det bästa man kan ha i vår situation, ingen press och bara stöttning.
Vi är bara på försök två, har aldrig varit gravid tidigare. Så det ärju lite nervöst att man inte ska vara fertil då också...
Ja precis det är ju så tyvärr.. Svårt att slappna av! Usch jag förstår att du tycker det är jobbigt, men 2 gånger vid ÄL kan gott och väl räcka så håller tummarna :)
Ojoj snart besked då, har du några känningar??
Okej skönt ändå att ha så korta, en annan har ca 34 dagar lång cykel = sjukt lång väntan!