Bim september
Hoppas in i denna tråd... (Var med i Augusti tråden innan)
Hoppas in i denna tråd... (Var med i Augusti tråden innan)
Beräknad ägglossning 1/9 samt BIM den 15/9. Två barn sedan innan (födda 2007 & 2010) andra försöket för barn nummer 3.
Med mina andra två har jag knappt haft några symtom mer än onda bröst. Förra månaden hade jag "alla" man kan läsa sig till. Kroppen kan spela en "ett spratt" minst sagt.
Denna gång ska jag försöka att inte "känna efter" så mkt och ta allt med ro. Lättare sagt än gjort, jag vet... Men värt ett försök :)
Ska tillägga att jag plussat efter BIM med mina andra två graviditeter :)
Tittar in igen... Enligt beräkning så ska jag ha ägglossning imorgon och har denna månad haft ett samlag och detta idag. Får se vad som händer... Men har svårt att tro att vi prickat in rätt dag :) Hur går det för alla andra? Detta med att pricka in varje dag är svårt när man har olika arbetstider :)
Eller inte ett samlag denna månad men ett under fertila dagarna :D
Som jag misstänkte att jag skulle, så har jag ÄL idag. Har kort stegring av LH så tog flera ÄL-test under dagen igår där jag såg att det blev starkare. På morgonen idag fick jag glad gubbe på det digitala ÄL-testet. Känns även i magen att det är på gång. Tempen dippade också rejält igår och ytterligare lite idag så förväntar mig en stegring imorgon. Idag kommer karln hem efter jobb på annan ort så blir att mysa hela helgen. Känner mig så förväntansfull nu. BIM 15 sep.
Översta ägglossningstestet och understa graviditetstest. Från ikväll.
Hej!
Jag hoppar gärna in här! Har BIM runt den 15 sept vet inte exakt när äl var men troligtvis 31 aug.
Har massa känningar redan, har två barn sen innan och kände likadant då men kanske inte lika tidigt.. Mår redan jätteilla verkligen, typ skönt-ont (jättekonstigt) i "tjejmagen" och ont i brösten till å från. Igår hade jag så ont i dem att det var svårt att somna.. Har inte läst igenom alla inlägg här så det finns säkert en del svar redan, men ni som vill får gärna dela med er! Har ni haft tidiga känningar och vad? Hur långt innan ni plussade var det? :D
BIM den 15 September men har i två dagar haft en otrolig trötthet, ömmande bröst och molvärk i magen/ryggslut som kommer och går. Vågar inte hoppas på för mkt men något känns "annorlunda" i kroppen. Fick barn 2007 & 2010 så jag har glömt bort symtomen jag hade då. :)
Hur mår ni andra?
Hej alla! Jag hoppar in här! Bim den 15/9, femte försöket. Jag känner ingenting förutom att jag hade ont i ena bröstvårtan när jag vaknade nyss, men jag kanske bara har legat på den eller nåt!
Jag försöker ändå att sluta analysera kroppen så mycket, jag var nästan helt säker på att jag var gravid de första försöken. Hade flera symtom som jag verkligen tyckte mig känna... Men det är svårt, man vill ju så gärna!!
Någon mer som har BIM runt 16 september som vill följas åt?
Vad betyder detta?
Tagen på
Kvällsurin BIM minus 6-7
Negativt, jag ser inte två sträck tyvärr. Kram
Åh herregud kan knappt fatta.. Tog ett test nu och tänkte ja vi får väl se är ju kväll samt BIM-3 .. Och fick se detta efter bara en halv min :D