Vad säger mina barns namn om mig/oss?
Mina barn heter Dallas, Lacy, Lindsay och Rikkie-Lee. Vad säger det om mig/oss eller vad sänder det ut?
//Nyfiken på fördomar
Mina barn heter Dallas, Lacy, Lindsay och Rikkie-Lee. Vad säger det om mig/oss eller vad sänder det ut?
//Nyfiken på fördomar
Mina första tankar är att ni är unga, och kanske inte akademiker direkt.
Men jag kanske har helt fel :)
Att någon av er är utländsk.
Hoppas för dina barns skull att det här är en påhittad tråd.
Att ni bor i något annat land, USA kanske.
Jag skulle gissa på att ni är unga och lågutbildade. Mamman arbetar som USKA eller barnskötare. Pappan kör truck, lastbil eller sopbil. - Mamma och pappa är separerade. Förmodligen är det inte samma pappa till alla barnen.
Ni bor i hyresrätt i ett mindre bra område. Ni har tatueringar, piercingar och onaturliga färger i håret. Ni röker.
Jag känner en familj där barnen heter Jordan Nova och Kevin. Pappan kör truck eller liknande och mamman är USKA. De har tatueringar, mamman är piercad och färgar håret för jämnan. Mamman är även deprimerad till och från och jag skulle gissa på att hon har något fel som man inte rett ut.
Känner även barn som har namn som Fenix, Novalie, Hailey, Zorro, Liam, Randy, Roscoe, Heaven, Dexter, Louie och alla har lågutbildade trashföräldrar.
Jag arbetar som mellanstadielärare. Så därför kommer jag i kontat med så många barn. Har dock inga barn själv.
Tyvärr börjar min fördomsradar att röra på sig. Förlåt ts men enligt mig är det gräsliga namn.
"Hej jag heter Dallas Johanson " Hur kul på en skala?
Tyvärr börjar min fördomsradar att röra på sig. Förlåt ts men enligt mig är det gräsliga namn.
"Hej jag heter Dallas Johanson " Hur kul på en skala?
Föräldrar runt 30 där antingen en av dem har utländska rötter eller en förkärlek för amerikanska/brittiska serier. Skulle gissa att barnen är mellan 5 och 10 år. Pappan är i byggnadsbranschen och mamman har studerat minst 2 år på högskola. Bor i ett radhus på mindre ort. Är gifta sedan några år tillbaka.
Något rätt?
Att ni är rockabilly-fans. Och ser ut därefter. Ingen vidare utbildning efter gymnasiet.
Ts här! Har lite problem med mitt inlogg tydligen....
Väldigt roligt att höra era tankar! Fler får gärna svara så ska jag snart skriva om det stämmer eller inte.
Du är undersköterska, pappan arbetar inom bygg.
Ni är unga, tatuerade, piercade och röker.
Ni har väldigt vitt hemma, ni älskar väggord och drömfångare. Indian och vargmotiv lite varstans.
Ni äter mycket hel- och halvfabrikat. Läser aldrig tidningar - eller något alls för den delen. Socker ser ni som ofarligt. Ni släpper era barn lite vind för våg. Barnen är ouppfostrade, stökiga, smutsiga och allmänt dryga.
Era barn har diagnoser och anknytningsproblem.
Ni har en begagnad bil.
Möjligen så har ni husdjur också. Katter kanske. Det är smutsigt och skitigt hemma hos er. Kvinnan lider av depressioner och annat. Pappan är otrogen.
Om det ens finns en pappa med i bilden? Kanske fler?
Helt klart en familj från samhällets bottenskrap iaf.
Lacy? Nog för att lat stavas "lazy" men det här måste ju vara tidernas sämsta hittepåtråd?
Lacy? Nog för att lat stavas "lazy" men det här måste ju vara tidernas sämsta hittepåtråd?
Jag tror att du är en fnoskig tant som påstår att dina små vita hundar är dina barn. Hundarna har söta små outfits som du gärna matchar med dina egna kläder och du älskar att köra runt dem i barnvagn.
Din man låter dig såklart hållas. Lugnast så...