• Anonym (Hej)

Clearblue advance monitor

Hanni123 skrev 2019-10-24 02:34:29 följande:

Använder samma monitor och min äl var lite oklar senast så jag o sambon bara chansade och sa att vi skulle försöka nästa månad. Så igår (skulle haft min mens men inte känt av den än) hade jag en grav sticka kvar så jag tänkte att det var lite kul o kolla. Tyvärr utanför cykeln så monitorn vägrar läsa av...hade inte förväntat mig något men när jag tog ut testet blev jag lite osäker för jag tycker mig se ?något ? ...väldigt svagt men det kanske inte är något hjälp! Här är en bild som visar ännu mindre än det jag ?ser? med blotta ögat så jag manipulerade bilden något

Jag har testat med dessa utan monitorn under fyra olika graviditeter och skulle säga att det där är positivt. Iaf om du ser nåt på dem utan att bilden är manipulerad.
  • Anonym (Hej)
    smulan93 skrev 2021-03-31 18:21:25 följande:

En jättegammal tråd men är det någon kvar här?

Har testat med samma stickor tillhörande min monitor men då jag är utanför restintervallen kan jag inte stoppa in stickan i monitorn.

Tog en Älsticka som visar positiv och alla mina gravtester är 2 svaga sträck. Är på Bim-1.

Kan ni hjälpa mig här att tyda vad jag ser?

det lila är äl-test som är positivt

Det blå gravtest.

Det översta är gravtester och det understa är ett gravtest jag doppat i vatten..

Gravid, säger jag. Har testat på samma vis som du pga samma anledning vid två tillfällen så har lite koll på detta tycker jag :)
  • Anonym (Hej)
    Annovalla skrev 2021-08-08 10:26:39 följande:

Jag sitter med samma uppsättning hör nu som du gjorde och vill ju gärna att det ni skrev här stämmer ????

Vågar mig på ett grattis :)
Svar på tråden Clearblue advance monitor