• malre

IVF-start slutet på april/början på maj

Min blödning upphörde och idag två dagar innan TD fick jag ett fint pluss! Jag är gravid kan inte fatta det!!!!!

Håller tummarn för flera pluss i gruppen

Styrkekramar till alla

• malre

Min blödning upphörde och idag två dagar innan TD fick jag ett fint pluss! Jag är gravid kan inte fatta det!!!!!

Håller tummarn för flera pluss i gruppen

Styrkekramar till alla

• malre

Nej jag kände ingenting. Alla symptom jag kände innan var pga äggmognadssprutan. När den gick ur kroppen så försvann alla symptom.

Nu har jag bara lite mensvärk som kommer och går och det är allt.

Det enda som var annorlunda bar att jag hade feber förra veckan i två dagar. 38 grader hade jag och frös som bara den. Men det kan ju självklart vara en slump och inte ha nått med graviditeten att göra.

provi87 skrev 2016-05-17 18:06:16 följande:

Nämen herregud helt fantastiskt ju!!! Jättegrattis!! 

Kände du på dig att det skulle kunna vara så? Några symptom vi andra kan hoppas på?

• malre

Det tycker jag med! Hopps många lyckas. Jag håller mina tummar så hårt det bara går!

Marre22 skrev 2016-05-17 18:00:05 följande:

Grattis! Stort grattis! Är det första plus i tråden?

Då tycker jag att du sätter trenden...

• malre

Tack alla!

Hopps på många pluss i denna fina grupp så vi kan följas åt.

Kramar

• malre

Tack alla!

Hopps på många pluss i denna fina grupp så vi kan följas åt.

Kramar

• malre

Så tråkigt, men det kommer ske det måste man tro på! Det tog några försök för oss också

Kram

provi87 skrev 2016-05-18 09:36:30 följande:

Tack fina ni! Ringde Sahlgrenska och rapporterade mitt minus, de sa att det förmodligen inte är någon bebis om minus på RD14 och att jag kan sluta med lutinus OM JAG VILL. Ehh.. jaha, så jag slutar väl med det och inväntar blodet. Kommer den inte inom en vecka ska jag ta ett nytt test. 

Känns så himla sorgligt, hoppades så mycket. Jag vill så gärna vara tjejen som överraskar min kille med ett positivt test och som blir gravid fort, men men.. Resan för IVF1 slutar alltså här, börjar med IVF2 i september ser det ut som. Ska gå ner alla de där kilona som jag gått upp nu (vågar inte väga mig). 

Håller tummarna för alla er här inne, vi har ju fått ett plus i tråden och jag vill läsa om många fler! Blir så glad av att läsa att folk lyckas i den här processen <3 Ni är så himla grymma alla som kämpar!! 

Kram på er alla 

• malre

Tråkigt :( men bryt ihop och kom tillbaka. Det kommer bli er tur också

Kram

daisy80 skrev 2016-05-19 12:57:02 följande:

Igår på RD 12 (bim) började det med rosa flytningar, testade minus på kvällen och nu blöder jag som bara den. Så jävla ledsen och uppgiven. Grät hela kvällen, inatt, och nu på jobbet, går inte att hejda. Vet inte var jag ska göra av mig själv.

• malre

Hej!

Det går bra, ja ul är bokat om 4 veckor. Jah har fått ont i mina äggstockar igen. Var lite många blåsor de tömde vid äp. Hcg hormonet kan göra så man svullnar upp igen.

Men annars känner jag inte av så mycket mer än ömma bröst som har kommit tillbaka

Håller tummarna för flera pluss!!

KaosArt skrev 2016-05-21 15:42:47 följande:

Hur går det för dig Malre? :) hur känner du dig?

Har du fått tid för ul?

Kram

• malre

Grattis! Så underbart, håller tummarna Att denna stannar kvar

t

FruA78 skrev 2016-05-22 06:52:07 följande:

Jag är gravid!!! Så himla underbart. Testade positivt idag på ruvardag 13 med ett tredagars embryo. Har testdag på onsdag egentligen. Är helt skakis och glad. Nu hoppas jag att den lilla stannar har haft 2 missfall tidigare. Men just nu är jag gravid :)

Svar på tråden IVF-start slutet på april/början på maj