• LillhenNr2

IVF-start slutet på april/början på maj

God morgon!

Hänger gärna på här :) Kört Synarela ett tag, beräknad sprutstart (Puregon, dos 100 )helgen!

IVF3. Första försöket lyckades, en frisk, underbar kille född 2013! (PGD på grund av risk för ärftlig sjukdom)

Nu syskonförsök nr2 då försöket vi gjorde tidigare i år inte gick vägen och inget heller klarade sig till frysen. :(

Så tråkigt att se dig i den här tråden också Stajlish, jag har varit inaktiv på FL ett tag, behövde ta lite paus efter förra omgången, men hoppades ju verkligen att allt hade gått bra för dig! Regnbågsdröm, dig känner jag ju också igen, lycka till med ruvandet nu!

Alla andra också förstås, lycka till! Hoppas den här veckan kommer med många goda nyheter och framsteg!

• LillhenNr2

Fantastiskt att höra Stajlish! Blir tårögd! Stort Grattis!

Jag har inte varit så aktiv, besvikelsen efter det misslyckade försöket i vintras hängde kvar länge.

Men april/maj försöket lyckades och idag är jag i 12+0 dessutom just hemkommen från ett KUB test som visade låg risk för trisomi och där vi fick se "Lillhen" vinka till oss. <3 Svårt att förstå att det är sant men nu har vi bestämt att sluta oroa oss och njuta av lugnet före stormen (som om man någonsin slutar oroa sig ens efter att den fötts...)

Massor av kramar till alla Kämpar!

Svar på tråden IVF-start slutet på april/början på maj