Hjälp min tolka gravtest please!
Med största sannolikhet är du ej gravid eftersom din mens ska komma när som helst men dina prover och tester är negativa. Vilket dom inte borde vara om du är gravid nu.
Med största sannolikhet är du ej gravid eftersom din mens ska komma när som helst men dina prover och tester är negativa. Vilket dom inte borde vara om du är gravid nu.
Jag förstod inte att dina tester på bilden var från igår(?) Trodde dom var samma dag som blodprovet men om jag fattat det rätt nu så är testerna gjorda efter blodprovet? Om så är fallet så tror jag absolut att du är gravid!
Det är ju så himla svårt när ditt blodprov var negativt vilket det inte borde vara eftersom du får utslag på test. Men hur som helst är ju något tokigt, kanske ett missfall eller något. Så om jag var du skulle jag be om ett nytt blodprov nästa vecka för att se om ditt gravidtetshormon stiger och gör det inte det men du fortf får positivt så måste det ju vara en gravidtet som ej sitter på rätt ställe,missfall eller liknande och då vill du nog gärna ha hjälp.