• Anonym (nej)

Barnen eller den nya.

Anonym (Vet ej) skrev 2016-05-31 21:27:31 följande:
    Står nog nån stans i tråden men det var 4 släktingar till henne som dog under ca 10 månader och efter sista hade hon fortfarande inte sörjt klart efter 4 månader det var då jag tog beslutet att regga mej på otrohetssidan VM
    Det är precis såna här inlägg som får det att lukta troll... "Hör här vilken idiot jag var som inte ens lät henne sörja 4 månader"... Du använder ord som "otrohetssidan", visst är det precis vad VM är men ändå - i kombination med att du inte visar någon ånger eller försöker försvara dig. Det blir helt enkelt inte trovärdigt...
  • Anonym (nej)

Tror det är ett av barnen som skrivit tråden i syfte att visa mamma. Barnet vet att mamma suktar efter pappa och skriver därför tråden på ett sätt så hon kan visa vilket praktsvin pappa är, så att mamma ska sluta vilja ha tillbaka pappa.

Det finns ingen annan förklaring till varför någon så villigt skulle medge att 1) han är ett svin, 2) hans tjej är ett psyko och 3) han funderar fortfarande på vad han ska göra.

Tycker även det är lite fjortisvarning på språket.

• Anonym (nej)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-07 22:17:04 följande:

Varför Varför Varför???

För att Mitt Livs Novell
  • Anonym (nej)

Alltså, herregud! Min farbror gifte sig med en rysk kvinna. Det var hans andra äktenskap och hans första var sedan länge avslutat (ingen otrohetshistoria m.a.o.), MEN äktenskapet tog ett abrupt slut när han upptäckte att hon var prostituerad... Wtf!?

• Anonym (nej)
    Anonym (ryskan) skrev 2016-08-05 19:49:27 följande:

Knappast, med tanke på sitsen du satt dig själv i.
    Du kanske ska fråga dig vad för sorts människor du drar till dig.

Lämnar tråden.

Jag ber ärligt talat om ursäkt för att jag skrev på ett sätt som (när jag läser det nu) absolut lät generaliserande om ryskor, eller åtminstone serverade TS möjligheten att generalisera. Jag påmindes om en gammal situation. Självklart drar jag inga slutsatser om ett helt folk baserat på den!
  • Anonym (nej)

Denna man är uppenbarligen inte den skarpaste kniven i lådan.

Ena sekunden: "Hon tillåter att jag har kontakt med barnen"
    Andra sekunden: "Jag har kontakt med barnen bakom hennes rygg"

Ena sekunden: "Måste ta piller för att få upp den för hon har gått upp ett par kg"
    Andra sekunden: "Hon duger som hon är"

TS, du kan ju inte hålla isär dina lögner ens några minuter på detta forum. Ditt ex och dina barn har nog insett att det är mycket lättare att leva utan dig.

Svar på tråden Barnen eller den nya.