• CJ1

IVF mars/april

BK1986 och Nella79. Så tråkigt! Hoppas ni båda orkar resa er snart igen! Skickar styrkekramar.

Ni andra hoppas jag det går bra för var än i processen ni befinner er.

Ni ruvare; Har ni några symtom? Hur känner ni er?

Själv är jag på Rd 8 från ett FET. Är väldigt svullen sen Rd1. Har ju inte haft något äggutag eller något Progesteron denna gången. Är nu även BIM +1 dag och inget tecken på mens än. Har haft en blandning av mensvärk och ägglossningskänsla hela veckan med lite konstiga stickningar. Är nervös men vågar inte testa då det är tidigt men även  för innan besked så lever ju hoppet! Är positiv i ena stunden och negativ/deprimerad i andra. Ja jag gissar ni känner igen känslan.

Önskar er alla en riktigt skön helg!

• CJ1

Rd 10 och BIM +3 så gjorde jag ett grav.test i morse och det visade det mest fantastiska, Gravid 2-3 veckor. Som nämnts i tråden så flitigt, det krävs bara ett Guldägg! Hoppas så att detta är mitt och att det stannar kvar nu.

Önskar så av hela mitt hjärta att ni alla fantastiska, kämpande kvinnor i denna tråden snart får era guldägg!

• CJ1
    Lixom skrev 2016-04-10 08:29:54 följande:

CJ1 > stort grattis! Vad kul att plussa så tidigt :)

Känner du mkt symptom också?

Själv på ruvardag 7, känner inga symptom.

Tack :) Känns helt overkligt! Det var ju en femdagars i ostim FET. Jag har haft en molande värk hela veckan med lite olika stickningar och hugg på olika sidor och ställen som jag inte kännt innan så jag fick förhoppningar väldigt tidigt. Men vågade inte riktigt tro. Men det är ju väldigt inviduellt och många får ju inga symtom alls. När har du td? Hur känner du dig? Jag håller verkligen tummarna för dig! Stor kram
  • CJ1
    CAM86 skrev 2016-04-10 08:57:48 följande:

CJ1 - GRATTIS!!!! <3 Själv är jag inne på RD 8-9 beror på hur Man räknar.. Vågar inte ta ett test innan test dag... Är jätte nervös dessa dagar framöver.. Lixom- då ligger vi rätt nära varandra, jag har inte heller några symtom, ömma bröst men det beror nog på biverkningarna, sen får jag som

Lite mensvärk då och då så är så rädd att mensen är på väg..

Tack! Ja Gud vad nervöst det är. Jag visste ju att jag skulle ha fått mens i onsdags/torsdags. Var säkert inne på toa 25 gånger på jobbet för att kolla. Men det enda symtomet jag har haft är ju typ mensvärk. Håller alla tummar för att det skall bli ett fint plus!
  • CJ1
    Sjöblomman skrev 2016-04-10 10:52:34 följande:
    Molande värk som mensvärk eller annan värk?
    Tack Sjöblomma! Som ganska stark mensvärk, kom redan rd 2 eller 3.
  • CJ1
    linoa131 skrev 2016-04-10 11:47:39 följande:
    Så underbart det ger hopp igen att läsa detta. Kan inte du påminna om bakgrunden? Hur många befruktade ägg och hur många odlingsdagar?

Jag har min transfer imorgon efter 5 daga . Kan inte sluta tänka.
    Tackar!  GladHoppas att det sprider hopp. Är ju 39 år fyllda. Har gjort en IVF, fick ut 5 ägg. Alla blev befruktade och på dag 5 på insättning hade 3 blivit blastocyster. Fick ett och 2 frystes ner. Detta var mitt första FET och nu är jag livrädd att något skall gå fel.

Såklart att du är spänd inför morgondagen men det kommer gå strålande. Skall hålla tummarna hårt för dig imorgon och ser fram emot din uppdatering. Skrattande Stort Lycka till!

• CJ1
    Regnbågsdröm skrev 2016-04-10 12:18:42 följande:
    Läskigt att de odlade vidare så många dagar när du inte hade så många ägg. Hur kommer det sig? Ser de direkt att de har bra chans till att klara sig? Stort lycka till!
    Tack så mycket! Har man minst 5 befruktade ägg eller fler dagen efter ÄP så väljer min klinik att odla vidare alla. Antar att de ansåg att det var stor chans att någon/några skulle överleva till dag 5. Vi går privat. Dock "levde" även de andra 2 som inte blivit blastocyster dag 5 men hade inte kommit lika långt och dem skulle de odla en dag till men slängde dem dag 6 då de inte ansågs perfekta vilket stör mig lite. Antar att det inte blivit något av dem ändå.
  • CJ1
    Sjöblomman skrev 2016-04-10 12:29:12 följande:
    Men var det FET? Varför fick du inte sätta in ett färskt?
    Gjorde färskt i februari men det blev minus. Hade 2 i frysen kvar varav ett tinades och sattes in denna gången.
  • CJ1
    Andje skrev 2016-04-10 17:46:33 följande:
    Men så fantastiskt! Stort stort grattis!
    Tack så jätte mycket! Skrattande
  • CJ1
    Utflykt i verkligheten skrev 2016-04-12 11:21:45 följande:

Ser jag i syne?!?!! Har inte testdag förrän på lördag men kunde inte låta bli att tjuvstarta!

Härligt! Stort Grattis! Plus Skrattande
Svar på tråden IVF mars/april