Konstatera skrev 2016-07-24 02:13:47 följande:
Nu behöver du inte överdriva så att du spricker. Kanske dags att ta tummen ur röven och växa upp en smula? Om det får dig att lugna ned dig en aning, så kan jag även konstatera att Trump i mångt och mycket tenderar att vara en gnällig gammal gubbe.
Jag är färdigväxt redan, så pass färdigväxt att jag inte skulle låta min avsky inför en presidentkandidat få mig att kalla henne kärringen.
Jag har heller inte särskilt mycket emot Hillary Clinton, men i likhet med många andra kvinnliga politiker så (be)-döms hon enligt en annan måttstock bara för att hon är kvinna.
Tyvärr är det förmodligen så att Trumps chanser är större i och med att han möter en kvinna, det finns många som tycker att det räckte med en svart och att efter detta få en kärring till president skulle innebära att USA blev mindre storslaget - rentav till åtlöje.
En seger för Trump skulle vara en katastrof för USA och i viss mån för resten av världen. Att lyssna på konventets skrän om vad man bör göra med "kärringen" är som att vara åskådare till en ond fars som mycket väl kan bli verklighet.
Vad tror du kommer att hända om Trump vinner? Vad tror du kommer att inträffa när Amerika inte blir stort igen som han utlovat? Vilka kommer att få skulden?
Trump är det största jävla skämt som en demokrati hittills har presenterat, att sätta SD vid makten och låta dessa klåpare splittra och förstöra ett land vore en mild västanfläkt vid en jämförelse.
För övrigt kan man ta den här tråden och se vilka sympatisörer Trump har här på Familjeliv och vad de står för för åsikter i övrigt. Det är du, Flash G och någon till.
Det förvånar mig inte