Konstatera skrev 2016-07-25 12:06:49 följande:
Kul att du tar dig tid till att rycka några meningar ur sitt sammanhang. Skillnad mellan att ta ställning för en kandidat i ett race om två, och att som du dra paralleller till SD i en diskussion om något helt annat. Du verkar vara besatt.
Du får ju stå för dina svartvita åsikter:
"Clinton har inte tagit ett enda sunt eller beslut av godo.
Hilary Clinton är en gammal moderat kärring
Hilay är en gammal privligerad kärring
rätt usel som politiker.
Trump erbjuder något nytt och fräscht.
Jäkligt imponerad av Trump. Han är utan tvekan en av de största politiska talanger, som jag beskådat
Skicklig politiker
Yes. Nu håller vi tummarna att han slår kärringen mot hösten!
Hilary Clinton är förmodligen demokraternas värsta kandidat i partiets historia, samtidigt som jag anser att Trump är republikanernas sundaste kandidat på många år"
Slut citat.
Tre av 35 inlägg
skrivna av mig i den här tråden innehåller paralleler till SD. Trump är ju populär bland åkessonarna. Du får lägga känslorna åt sidan och sluta kalla den som drar paralleller till ett parti du håller högt med en preseidentkandidat du håller högt för besatt. Dessa ständiga personanalyser. Jag är inte förvånad, men jag får påminna om att JAG inte kandiderar för någon politisk topposition varken i USA eller någon annanstans, så du behöver inte kommentera mig och i synnehet inte något som har med mitt psyke att göra, men det är ändå en intressant observation att du på något plan
betydelsemässigt placerar mig där uppe med dem