FDFMGA skrev 2016-09-16 07:55:03 följande:
Men hen var väl bara lite yr efter att ha slagit huvudet i parkettgolvet och tappat greppet om skillnaden mellan hjärna och lungor
Jag blir lite förvånad att du verkar vara så oförstående till varför dessa teorier (inte konspirationsteorier) uppstår kring Clintons hälsa.
Först skylldes hennes hosta på allergier, sedan handlade det om överhettning för att sedan snabbt korrigeras till lunginflammation ... jag menar mild form av lunginflammation. Naiv som du är, köper du dessa förklaring rakt av och avfärdar alla osäkra ställningsstagare som nötter. Samtidigt är du en av dessa "nötter" när det kommer till Trump. Du ifrågasätter saker och ting som kommer från mannens mun - vilket är jätte bra! Du är precis likadan. Du förstår det inte bara själv.
Jag vill mena att med detta i åtanke, blir det genast lätt att förstå varför teorier av denna sort uppstår. Olika svar, ger olika frågor. Helt naturligt!
Vidare.
Egentligen handlar det inte om Clintons hälsa. Det handlar mer om vad dessa revideringar säger om Clinton som person. Resultat är tydligt. Clinton är ingen transparent person. Det finns fog för att ifrågasätta precis allt som hon uttalar sig kring. Hon visar här tydligt att hon inte är av presidentmaterial skapad!
Och så var det med det