Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Amerikanska valet - Vem ser du helst som president av dessa?

flygrl skrev 2016-05-27 16:14:36 följande:
    Omg...vilken f*****g soppa. Air F**k One liksom. Äckel gubbar!
    Clintons verkar inte va nåt winning team för tillfället.
    Låt oss vara lite realistiska nu. Det spelar ingen roll vad motståndet eller motståndets spouse gör eller har gjort, Trump är fortfarande det största skämtet. Och kommer inte längre än en rebellisk tanke.
  • nihka
    FDFMGA skrev 2016-05-28 00:05:26 följande:
    Ja, men ett skämt som kan få katastrofala konsekvenser.

Igår sa han att det första han kommer att göra är att riva upp alla klimatöverenskommelser och dra in alla amerikanska bidrag till FN;s klimatarbete.

Det är som om den monumentala okunnigheten och renodlade dumheten har fått en renässans över hela världen.
    Ja, sedan finns det de som på fullt allvar tror att han kommer blir nästa president. Jaja, det enda som tar död på det skämtet är ju det amerikanska presidentvalet. Så här tror man fn i USA:

Störst chans att bli USA:s nästa president har Clinton 69%, Trump 30% och Sanders 1%,  enligt uppgifter från prediktionsmarknader och opinionsmätningar den 5 maj 2016 (källa: PredictWise).
  • nihka
    FDFMGA skrev 2016-05-28 13:05:07 följande:
    Det verkar rimligt men samtidigt är det egentligen orimligt att risken är så stor som 30 procent.

Trump är ett skämt som riskerar att fastna i halsen om det blir allvar.
    Det vore absolut mer betryggande med noll procent, men USA har inte noll procent idioter.
  • nihka
    Konstatera skrev 2016-05-29 03:31:52 följande:
    Mäkliga källor som vanligt! Hur bestämdes procentenheten menar du? Jag vill mena att det är 60/40 i Tumps favör i detta nu!
    Vad som verkligen är märkligt är att du uttalar dig om källors märklighet utan att ens ha tittat på dem. Det går väl av bara farten för dig som vanligt!
  • nihka
    Konstatera skrev 2016-05-29 21:05:32 följande:
    Jag är mycket bra på att selektivt bläddra mellan relevanta källor. Den statistik du presenterar kan omöjligt vara mycket annat än trams!

Du verkar som vanligt misslyckas med att sätta fingret på din samtid. Det du för fram är totalt irrelevant!
    Du är mycket bra på att snacka skit och att inte inse att en källa är inte dålig bara för att du inte ids kolla upp den.
  • nihka
    Konstatera skrev 2016-05-29 22:52:47 följande:
    Jag har koll på grejorna. Jag lovar!
    Precis så säger Trump
  • nihka
    flygrl skrev 2016-05-29 23:55:16 följande:
    Inte helt säker vart du vill komma men du e med på att jag e väldigt kritisk till Trump. Hoppas jag. Känns oroande en så omdömeslös snubbe kanske blir next president och då världens mäktigaste man.

Men Demokraternas kandidat verkar ju förgöra sig själv fullständigt just nu så vem ska stoppa honom?! :/
    Du sa det själv. Han är omdömmeslös och kommer därmed att stoppa sig själv. 

• nihka
    Konstatera skrev 2016-05-30 00:46:49 följande:
    lol. Oavsett vad. Analysen är fel. Clinton har inte 69% chans. Det är helt jämnt. Eftesom Tump ständigt tagit in på Clinton, är det korrekt att påstå att han är favorit. Realpolitics är en rätt bra källa faktiskt om du vill se trender. 
    Jaha. Du tror det är en poll. Hahahaha! Du har fel igen.
  • nihka
    Konstatera skrev 2016-05-30 00:52:47 följande:
    Om det är någon som sätter krokben på sig själv så är det Hilary. Hon har inte minst mejlskandalen att svara för, vilket medför en riktig rättsprocess Trump är en clown som enkom roar sig i medierna. Stor fördel!

Jag måste dock tillägga att jag blir fövånad när du påstår att Trumps tåg inte kommer leda till mer än en rebeliskt tanke. Det kommer bara blir värre och värre framöver. En effekt som till sto del bottnar i etablissemangets egna uselhet! Tyvärr! 
    Värre och värrre??? Antingen så blir man president eller så blir man det inte.

Du har naturligtvis rätt att tro att Trump blir USAs nästa president.Tomte
Svar på tråden Amerikanska valet - Vem ser du helst som president av dessa?