Konstatera skrev 2016-05-07 22:12:34 följande:
Inte alls. I detta fall klumpade jag ihop dig med världsmedborgaren som påstod att Trump är en helt värdelös affärsman. Notera att jag skrev Ni och inte Du. Ni är av samma skrot och korn,.
Du skriver dock att Donald Trump inte skapat sin egen förmögenhet. Står du fast vid det? Och isf har Hilary Clinton skapat sin egen förmögenhet?
Jo, jag såg det. Vill du att jag ska börja klumpa ihop dig med Flash Gordon
Jag har ingen aning om Clintons föräldrars förmögenhet. Du brister i stringens igen, Konstatera.
Vad jag påstod är att jag är förvånad att så många lockas av Trumps budskap, eftersom (att) jag anser att det borde vara mycket slagkraftigare om det framfördes av en "self-made man", vilket Donald Trump inte är i och med att han ärvde pappas fastighetsimperium.
Ett tips. Ska du vara stringent så är det detta du ska anmärka på och då argumentera för att jag har fel på den punkten - alltså att budskapet lika väl eller kanske bättre kan framföras av någon som ärvt pappas fastighetsimperium.
Lycka till, Konstatera. Jag kan hjälpa dig med relevanta motargument till min tes om du känner dig fattig på sådana