• Aniiee

Varför är inte folk ärliga nu för tiden med hur mycket dom pluggade per vecka i snitt?

När jag pluggade på universitet så pluggade jag mellan 0 och 16 timmar om dygnet.

Blev du klok av det, TS? 

Känner du dig nostalgisk idag? www.imdb.com/list/ls031330344/
  • Aniiee
    Anonym (Ärligt?) skrev 2016-02-14 16:10:58 följande:
    Bra, då vet du hur mycket du har pluggat under din utbildning också.
    Nä, verkligen inte bra. Bara tragiskt. Att föra dagbok över hur mycket man pluggar är bara tragiskt. Mer om det efter jag ätit.....
  • Aniiee
    sportpappa skrev 2016-02-14 16:37:22 följande:

Vidare så finns det väl ingen som har koll på hur många timmar de pluggade. Vissa veckor lade man knappt några timmar eftersom det var i början av perioden och i slutet så lade man på tok för många timmar för att hinna läsa in allt innan tentaperioden började. I snitt så blir det väl kanske 40 timmar i veckan eller så blir det mer eller mindre.

Jag har, men det är som sagt bara tragiskt/av tragiska orsaker.... Människor med normala liv skriver inte upp hur mycket de pluggar/har tid att plugga. Bara tragiska människor gör det.....
  • Aniiee
    Anonym (Ina) skrev 2016-02-14 21:32:00 följande:
    Nja, håller inte med om det :) jag har antecknat lite och gjort mycket scheman så jag vet nästan exakt hur många timmar jag har pluggat. Tycker inte jag är tragisk för det ;)
    ah, just give in to the tragedy of it all! Traaagic.... traaaaaaagic..... traaaag.. *host, host, harkel, spott, flämt*. Ah... eh... fluga i halsen..... (*L*)
Svar på tråden Varför är inte folk ärliga nu för tiden med hur mycket dom pluggade per vecka i snitt?