Ivf Sahlgrenska 2016
Jag hade 2x175 och sedan 3x150 förra gången, denna gången blir det 225 hela vägen. Vilken dos tar du?
Jag hade 2x175 och sedan 3x150 förra gången, denna gången blir det 225 hela vägen. Vilken dos tar du?
Tack :) Kändes som evigheter med väntan, försökte lösa privat med vårdgarantin men det var menlöst. Nu ringde jag bara mest för att kika vilken placering vi hade i akutlistan eller vad det nu kallas när man kan bli uppringd för avbokningar.
Vi har haft oskyddat sex i 2,5 år. I höstas valde vi att kolla upp det. Jag är lite äldre 36 år snart så tiden tickar iväg. ( känner mig dock yngre :) ) men vi fick reda på att min sambo hade få simmare, ca 15 miljoner av 60 miljoner eller vad man nu säger.
Nån som vet hur långt efter första mötet man kommer igång. Vill verkligen få gjort det innan sommaruppehållet.. Men lika bra att tänka att det blir till efter sommarn så slipper man bli besviken..
Hello. Nu är dagen kommen för oss. Idag är ägglossning sprutan på schemat och äggplock på fredag. Insättning på söndag. Spännande helg
Samma för mig! Idag blir det Ovitrelle, plock på fredag men min insättning blir först på måndag. Gör inte min IVF på Sahlgrenska utan i Stockholm, men tänkte det var kul att säga att vi ligger lika i tiden Lycka till!
Hade UL igår och det fanns bra med äggblåsor. Läkaren räknande inte exakt antal, men själv såg jag åtminstone 5 på ena äggstocken och 7 på andra och dessa var alla mellan 10-15 mm så jag håller tummarna att några innehåller mogna ägg på fredag!
Har du pco eller endo om du hade så många ägg?
Hade UL igår och det fanns bra med äggblåsor. Läkaren räknande inte exakt antal, men själv såg jag åtminstone 5 på ena äggstocken och 7 på andra och dessa var alla mellan 10-15 mm så jag håller tummarna att några innehåller mogna ägg på fredag!
Sarah32: Ja, tiden går ju så långsamt när man väntar också.. men va spännande med den spådamen ändå..man vet ju aldrig med sånt såklart men ändå.. roligt att höra! :) Här sprayar jag på...nu dock halverad dos eftersom jag sprutar med, 3:e gonal-fen ska in i kväll!
ivf februari & nuärdetvårtur: Lycka till på plocken idag! Ska tänka på er!
Hej söndag. Söndag är alltid inte den efterlängtade dagen i veckan. Men för mig va de det. :) återföring på mig idag. 2 st till frys. Allt såg bra ut. Nu väntar man galet mycket 2 veckor till test
Håller alla tummar o tår för att det har gått bra för er ich att du plussar ????????