Är Sasha ett fint namn ?
Vad tycker ni om namnet Sasha ? Vi själva tycker att det är ett fint namn som funkar på både tjejer och killar ( kanske mer killnamn). Vill veta vad andra har för åsikter om namnet ?
Vad tycker ni om namnet Sasha ? Vi själva tycker att det är ett fint namn som funkar på både tjejer och killar ( kanske mer killnamn). Vill veta vad andra har för åsikter om namnet ?
Och vad skulle sasha vara smeknamn på? Det något tidigare inlägg syftade på (nåt ryskt namn) var ju inte ens samma namn!?
Ja fint men även jag ser det som ett smeknamn på Alexander. Precis som Bosse, Lasse och Kalle. Men det finns de som heter så, inga problem.
Namnet i sig är fint, men i mina ögon är det enbart ett tjejnamn. Har aldrig ens hört att det skulle vara ett killnamn innan! Haha. *skäms* Hursom tycker jag namnet i sig har blivit "förstört" tack vare Sasha Grey så skulle själv inte döpa mitt barn till det.
Korrekta stavningen är Sasja.
Ett pojknamn i mitt tycke, pga kopplingen med Alexander. Fint!
Fast det är det ju inte när någon i Storbritannien heter så (tex, eftersom det ofta förekommer)...
Korrekta stavningen är Sasja.
Ett pojknamn i mitt tycke, pga kopplingen med Alexander. Fint!
Fast det är det ju inte när någon i Storbritannien heter så (tex, eftersom det ofta förekommer)...