GästenT skrev 2016-09-29 19:35:32 följande:
Åååh är inte avundsjuk. Avskyr att flytta, packa, packa upp, flyttstäda... Uuhh! *Ryser* Du gör helt rätt som tar en dag på spa!! Haha! :) Våran flytt blir ju med någon veckas gammalt spädbarn beroende på när den lille väljer att komma ut. Ser inte fram emot den processen, kan jag skylla på att jag måste sitta i ett hörn och amma typ heeeela tiden? ;D
Oj!! Det låter tufft! Var snäll med dig själv. Ärligt talat så kommer du ju förmodligen inte kunna bära eller flytta nått iaf - antingen nyförlöst eller har du gått över tiden så det kan du tryggt ;) packa lite och organisera kan man säkert men själva flytten får nog din snubbe och kompisar sköta - eller flytthjälp. Efter den här erfarenheten vill jag verkligen bara säga det - inte för att skrämmas eller nått men för att du inte ska knäcka senare så ha en realistisk planering där.
Så här gör vi: Mannen flyttar alla våra stora grejer in i magasin med kompisar och allt mindre som vi ska ha med har vi transportfirma för att flytta (vi ska ju flytta väldigt långt med över 170 mil körning så vi tar flyget och våra saker åker med flyttfirma). Det enda jag gör är att va med här hemma och packar lite kartongen och oeganiserar m och bestämmer vad som ska med söderut, vad som ska säljas och vad som ska magasineras ;) Det är tungt nog fakriskr - och då har jag inte ens ont nånstans, inte problem med forgar och den lilla vätskan jag fick i kroppen stoppade med hjälp av stödstrumpor. Så var snäll mot dig själv!