• kiki

vattenavgång lr ...

Tidigare idag så sa de "klick" o så blev de blött i trosan o i byxan. Gick på toa o de va som sagt blött, men va de vattenavgång lr kissade jag helt enkelt på mig? Varken lukt lr färg va de..

Har googlat o där står de att om man har vattenavgång så ska man in gör kontroll så man inte riskerar infektion..

Men vafan ska jag säga när jag ringer? Hej, jag vet inte om dela vatten lr kiss. Har inte blivit mer blöt sen efter det hände. Har tagit på mig trosskydd o denne torrt.

• Svar på tråden vattenavgång lr ...
  • kiki

Har ju några veckor kvar, går in i vecka 30 imorgon.

Hur länge blev du kvar på förlossningen innan sonen kom?

Ska leta upp nr till förlossningen o ringa.

• kiki

Nu har jag ringt förlossningen och jag skulle inte komma in. Men kommer det mer vatten ska jag ringa in igen.

• kiki

Inget mer vatten, men känner ett enormt tryck i underlivet. Kan jag ha drabbats av framfall? Hur vet man de?

• kiki

Ringde in igår till förlossningen men fick inte komma in på någon kontroll.. Idag har inte trycket varit desamma, men det trycker så där obehagligt mycket när jag står och går, jobbar dessutom i butik så det blir rätt så mycket springande. Dock har jag undvikit att bära och plocka upp saker från golvet idag. Att gå på toa är en väldigt lustig känsla, känns som om något buktar ut lr så inbillar jag mig bara. Hoppas det försvinner..

Svar på tråden vattenavgång lr ...