-
Svedala :))lindamjonsson skrev 2016-01-11 20:31:15 följande:Nej vad kul, var då? :)
-
Jag ska kolla när jag kommer hem. Är inne på appen just nu & där kan man inte göra så mycket haha :)lindamjonsson skrev 2016-01-12 07:57:18 följande:Försökte komma in på din profil för att skicka ett PM till dig, tänkte det kunde vara kul att höra lite mer eftersom vi bor så nära varandra :) Skicka gärna ett till mig, min profil ska vara öppen! :)
-
Grattis :)albedo skrev 2016-01-12 18:31:18 följande:
Hejsan, fick positivt idag med första barnet efter andra "försöket". Enligt CB digital är det 1-2 veckor sedan befruktningen så räknar att jag är i v 4 tills jag får annat besked hos bm 25e jan.
Är snart 29 och bor med min man i Göteborg. Träffas gärna för att tjôta lite. =) Vi planerar att inte säga något förrän det i princip är för sent med abort, v 18-22... Men får väl se hur länge det går att dölja.
-
Det kommer ta några dagar men när du väl förstår det är det underbart!!!albedo skrev 2016-01-12 19:25:47 följande:Tack så mycket! =) Det känns jättekonstigt.... Har haft några symptom men räknat med att det varit PMS... Så blev en chock i morse, får se hur lång tid det tar innan det riktigt sjunker in.
-
Jag vill nog också vara med; jennymariaandersson@live.se
-
Fast kom på att det är ju en annan mail på facebook. jmha@live.comJennymariaa skrev 2016-01-13 05:57:06 följande:
Jag vill nog också vara med; jennymariaandersson@live.se
-
Åh vi har också det i släkten.. Känner mig lite nojig över det men först & främst hoppas jag på att där är en & blir det två är det en fin bonus!!grodan999 skrev 2016-01-13 14:55:39 följande:
Är det någon än jag som har extremt ryggvärk? Halsbränna deluxe och trött :( Dessutom har det börjat droppa Mjölk från brösten! ?
Orolig att det är tvillingar? Finns i släkten
Var inte såhär trött med första barnet..
När har ni inskrivning? Jag ska snart få kallelsen det blir nog runt v.8 (är i vecka 5 nu)
Jag ska på hälsosamtal den 26 är då i början av v.9 :) sen går man igen vid v.12. Känns som en evighet tills dess haha -
Vilken vecka är du i??Jessima skrev 2016-01-14 06:25:02 följande:
Jag har inga symptom alls, har lite ont i äggstockarna och haft ont i bröstvårtorna, men det känns som att det börjar avta :-/
Ont i ryggen har jag haft sen jag plussade förra veckan.
Bör jag bara orolig eller är det helt normalt?
-
Håller tummarna <3NollÅtta skrev 2016-01-14 14:12:33 följande:
Jag ska på VUL imorrn, är då I v 6+5. Hade en blödning förut..det var e klump I också...så håll tummarna för mig 8.20 morrn bitti
Son född -10 och Dotter född -13 -
Vi har inte haft det sen vi plussade. Vet inte varför faktiskt men det finns nog en liten rädslaFamiljeliv2016 skrev 2016-01-14 22:09:33 följande:
Hej
Har också Bf september :)
Får jag fråga er hur ni gör med sex?
Vi fortsätter som vanligt för att jag läst att det är Ok.