Inlägg från: Linda b1986 |Visa alla inlägg
  • Linda b1986

Känner era partner att dom inte vågar hoppas än. Min
    Man vill inte fira förrän 6 mars, alltså efter 12 veckor:(

• Linda b1986
    Nattisgris skrev 2016-01-07 22:20:33 följande:

någon mer än jag som typ har inställningen att "detta kommer inte gå vägen" ?
    Vill ju så gärna tänka positivt men känner mig som väldens pessimist

Tror det är naturligt att vara lite rädd, men låt inte rädslan ta över. Blir det missfall kommer du må skit och världen mörk, men idag, idag är du gravid. :) tycker det hjälper läsa om allt som sker med "embryot" och glädjas åt varje dag det utvecklas där inne. Kram på dig!
  • Linda b1986
    Lillafamiljen78 skrev 2016-01-09 13:55:41 följande:
    Ja jag, ser ut som jag är vecka typ 15 haha kanske blir så med 3:e iof el så är det flera st där inne ;)
    Är också på vår tredje. Längtar tills det är bebismage!! Men är liksom svullen över heela kroppen. Måste vara att jag samlat extra mycket vätska och sen att tarmarna är knas för än är ju embryot inte ens en millimeter va?????
  • Linda b1986
    Ems85 skrev 2016-01-08 19:58:17 följande:

Hej alla preggos :) Vi är några från en annan septembertråd som har en hemlig fbgrupp för oss som ska barn i September. Är nån sugen på att följas åt där också så kan ni skicka eran mejladress i ett pm här så lägger jag till er. :)

Får gärna skicka till mig! Linda.drottz@gmail.com
  • Linda b1986
    lksnigel skrev 2016-01-15 12:34:28 följande:

Måste bara fråga.... Är det någon här som upplever att det hugger till i magen när ni sträcker på er? Har hänt mig ett par gånger nu, det liksom bränner till, känns som om något går sönder när jag sträcker på magen. Gör så ont att jag rycker till. Någon som upplevt liknande eller har någon teori om vad det kan bero på? :)

Ligamenten som tänker på sig! Får ont när jag nyser. Inget farligt tydligen:)
  • Linda b1986
    cloetta1 skrev 2016-01-16 17:33:40 följande:

Hej, jag hoppar gärna in! Plussade den 10e och har bf 12e september som det ser ut nu.

Förra gången slutade det i MA och nu nojar jag för minsta lilla.

23 år och bor i Lerum utanför Göteborg :)

Finns en Facebook grupp som jag kan bjuda in dig i om du skickar till mail till mig. September mammor. Hemlig såklart:)
  • Linda b1986
    Mihatto skrev 2016-01-17 09:37:01 följande:

Hej! :) Hoppar mer än gärna in här och följer allt spännande som ni delar med er av! Jag plussade svagt 14e och starkare 16e och har beräknat BF 22/9.
    Vi är 24 resp 27, bor norr om Stockholm och väntar nu första barnet! 
    Är så himla nojig om allt, har fått mf tidigare i tidigt skede, så hoppas på att det går vägen nu! :)

Stort grattis!:) äntligen någon som har senare bf än mig:p 18/9 :)
  • Linda b1986
    Hejkajsan skrev 2016-01-17 09:46:19 följande:

Jag plussade i förrgår, tror jag är inne på v7. Kommer bli en spännande resa det här, bara hålla tummarna att allt går bra nu de kommande veckorna!

Stort grattis! Klart det kommer gå bra:) försöker ställa mig in på att njuta och inte oroa mig. Händer det så händer det.
  • Linda b1986
    mysaanj skrev 2016-01-19 16:44:28 följande:

Någon som vart med om väldigt tidig foglossning?
    Har idag börjat känna smärta i korsryggen/svanken. Antingen gör det konstant ont och ibland känner jag en ilning från magen bak i svanken. 
    Kan det vara foglossning eller är det något annat ? 

Känner samma men anar ryggskott:/
Svar på tråden BF september 2016