BF september 2016
Hänger på här! Fick ett plus imorse & bf blir 6 september. Vårt första :))
Hänger på här! Fick ett plus imorse & bf blir 6 september. Vårt första :))
Åh mina smailis blev?
Hej alla förresten. Plussa igår. Andra försöket känner att året inte kunde börjat bättre. Bf 7 sept om jag räknat rätt
Har ni några symtom? När kom de i så fall? Jag går och känner efter hela tiden. Tycker inte jag känner mig gravid men kanske inte är alla som känner något redan i vecka 5... Men just nu känns det lite som att jag inbillar mig att jag är gravid. :)
Jag har bara berättat för en nära vän än så länge, som ändå visste att vi skulle försöka denna månaden. Kommer nog vänta ett tag innan någon mer får veta då vi har många "tyckare" omkring oss sommar lätt sprider negativ energi och det är inget jag behöver... officiellt gör vi det nog tidigast efter vecka 12, kanske ännu senare..
hur mår ni nu?
I dag så känner jag ingen molande värk i magen i dag . Någon annan som upplever samma sak? det kanske är vanligt att det kommer och går?
Är rädd som fan just nu. Börjat blöda :'( på g in till gynakut för att kolla läget. Snälla håll tummarna att det inte är något
Önskar er alla lycka till. Blöder ordentligt nu och proverna visa att hormonet gått ner. Ska ta nya nästa vecka men har insett att jag inte och hoppas nu när jag börjat blöda änu mer.
Stay strong and keep going < 3
Va ett tag sen man skrev här inne.
Går in i v. 7 idag. Kan inte förstå att de gått så fort sen ja plussade på julafton. :)
Hur mår alla?
På vilken dag går ni in i en ny vecka?? Själv bytar jag på onsdagar :)