Amandaa92 skrev 2016-01-04 20:38:03 följande:
Oj jobbar du ännu? Duktigt!
Ja då förstår jag att det ska bli otroligt skönt att få gå hem och vila upp dig. Ditt första barn? Har du haft några förvärkar eller sammandragningar ännu?
Jag var hemma pga mycket förvärkar. I december fick jag bricanyl och beodrad vila så bebis skulle stanna, och nu kommer den inte istället ;)
Min andra dotter är 2,5. Den graviditeten var mycket enklare, inga problem alls. Blev igångsatt två dagar över tiden pga migrän och början till havandeskapsförgiftning.
Duktig eller dum... Det är frågan ;) Haha nejdå, men har ju mått bra och det har funkat så, har tänkt att tiden får lite fortare om jag jobbar längre... :b
Ja det ska det verkligen. Första barnet och har haft en el del sammandragningar, men inget som gjort ont direkt.
Åh okej! Men vad skönt att det gick att stoppa upp förlossningen lite då. Fast att det inte vill komma igång när man väl vill att det ska komma igång känns ju typiskt istället... Haha! Får hoppas att det drar igång snart för oss båda. Längtar så jag håller på o spricka nu!! :)
Okej. Härlig ålder!! Väntar ni en tjej till?