mawliens skrev 2016-01-04 03:01:43 följande:
Ska beställa det imorgon tänkte jag, det skadar ju inte att prova :) Oj, stackare! Kan inte varit roligt alls. Är du fortfarande sängliggandes? Nu är din bebis iallafall färdigbakad så nu gör det ju inget om hon/han kommer :) Jag är beräknad den 22e och hoppas innerligt hon vill komma ut tidigare, men den turen lär jag väll inte ha :( Gick du över med din förtsta?
Ja gör det! :) tog första koppen igår och oj vad sammandragningar jag hade under kvällen. Det slutar ju dock igen under natten men försöker tänka att allt som händer gör ju ändå att livmodern tränar sig :)
Nej, nu får ju bebis komma så nu lever jag på som vanligt, men bebisen verkar inte vilja komma ut ändå haha :D
Hm nej man kan ju aldrig veta. Men det är ju en sån sjuk längtan man har. Det var helt klart jobbigast att vänta på första barnet, nu njuter jag av lugnet före stormen ;)
Första blev jag igångsatt två dagar över pga att jag blev så otroligt dålig på slutet. Då vägde hon 4740gram!!, så det var tur att de satte igång mig. Denna bebis är också stor och på fredag ska jag på tillväxtultraljud igen och då prata om igångsättning :)