• trullsan

Juklapp till 25 årig kille

Julklapp till 25 årig kille?
    Jag vet att han gillar att få paket och förväntar sig det...
    Men han har inget på sin önskelista...
    Han har flyttat hemifrån med sin tjej och dom har det mesta till hushållet...
    Själv tycker jag att det är svårt att handla kläder och skor till honom pga storlekar o passform... Presentkort är inte ett alternativ..
    Han kommer att få ett kiva-presentkort för att låna ut pengar till behövande i världen, så inga fler presentkort,,,
    Hjälp mig!!
    Vad skulle du köpt för så där 500-800??

Brydd moster....

• Svar på tråden Juklapp till 25 årig kille
  • miaselliot

Finns väl massor med kul att köpa men allt är ju såklart beroende på stil och smak. En bra whisky (om han gillar det) ett par snygga skinnhandskar eller korthållare i läder.

• Åttionian

Ge dem en gemensam present, typ en fotoram där de kan sätta in ett foto på dem själva.

• Joo3221414

Spelar han dator/tv-spel? Kanske han vill ha senaste fallout spelet? Eller spelböcker? Någon manga serie? Eller kanske ett brädspel baserat på hans favorit spel? Sånt finns på bland annat sf bokhandel.

Håller han på med musik? Kanske snygga plektrum, notböcker eller sånt?

Presentkort till en fotografering plus en fin ram? Rakapparat? Sticka egna sockor?

Något som brukar uppskattad av alla är en korg var man har plockat ihop olika delikatesser, typ lite finare vin, ost, choklad, te med tesil, doftljus osv

• trullsan

Shoppingen har börjat : Kul med massa tips, Tack! Kanske andra som blir lite inspirerade också...

Ett Kiva-card på 30 dollar. Att låna ut till behövande i världen.
    Skoblock av cederträ

Sen funderar jag på en skön skäggolja, han har ofta "flerdagarsstubb" och oljan gör skägget och skinnet mjukt.

Ett coolt plektrum ska jag köpa, kul!  köpte en gitarr för några år sedan.

Har köpt fina tofs refleks till tjejerna men inte hittat några roliga lite mer manliga till killarna ännu....

• CatMan

Skäggolja låter som en bra julklapp Solig

• RedanBörjat

Hej!

Ser att du både redan börjat shoppa och att de redan har typ "allt" till köket.

Jag är 24, min kille 26 och jag tipsar om en Sodastream, om det inte redan finns i hushållet. Bästa maskinen i vårt kök enligt mig, nästbästa efter kaffemaskinen enligt killen ????

• Doos

Något som jag har märkt att många av mina polare "önskat" sig lite sådär i smyg är ett "Grooming kit" för ansiktsbehåringen. Sjukt snygga kit med en klassisk rakyvel, svinborst och allt vad det heter kan man få för mellan 500-2500;- och är en given klassiker :)

Svar på tråden Juklapp till 25 årig kille