Någon mer runt 30 som längtar efter sitt första plus?
Nu känns det mindre kul...
Visst räknas detta som positivt???! :D
Hej. Jag är 28, min man 29 (29 o 30 detta år). Vi började försöka förra året. Fick på första försöket. Slutade tyvärr med tidigt missfall när jag gått 5,5v. Tuff tid. Jag fick upp massa i vikt. Vi kollade upp mig. Allt är okej. Men pga vikten kan jag få svårt att bli gravid. Försöker gå ner samtidigt som vi vill ha ett plus nu...
Jag överanalyserar alla symptom och gissar. Jag hade trolig äl för en vecka sedan. Och fick en vecka efter äl "mensvärk". Jag har oregelbunden mens. Så jag vet inte om mensen är på gång nu eller om det finns något i magen. Hoppet finns. Men samtidigt har jag ju min övervikt och jag tror att jag fått mensvärk flera dagar före mensen förut.
Jobbigt när man inte vet vad man det är man känner i kroppen.
Jag känner mig stressad pga ålder att jag vill bli gravid innan jag blir äldre. (Hoppas ingen tar illa upp om er ålder, bara mina känslor över min ålder) . Säkert stress över min ålder mycket pga att syrran får sitt andra barn detta år-och hon blir 26.. Jag vet att man inte ska jämföra, de har varit ihop i flera år mer än oss. Men ändå. ... oj detta blev långt ????
Ni med som använder äl stickor är era teststräck ganska starka hela tiden inte så starka som de andra sträcket men ändå starka har haft så i 5 dagar nu så hoppas på att sträcket blir starkare snart
Nehe ser inte ut som ägglossningen vill komma o helgen suck!! Då kommer den säkert när mannen är borta igen. :(
Smulis: ja jobbigt när man inte vet vad det är kroppen känner. Det är ovissheten som är värst!
Cfmilla+smulis: ja det hjälper ju inte när man känner klockan ticka. Jag vill gärna ha tre barn också. Frågan är om jag " hinner" utan att ha jättetajt mellan barnen.
All stress får mig att äta choklad o skräpmat, och det gäller ju inte direkt. Förstår inte varför jag gör så mot mig själv när läkaren så åt mig två saker: om du får ner i vikt så kan du komma tillbaka så hjälper jag dig med hormonstimulerande -om du inte redan är gravid då! ! Din livmoder ser jättefin ut..
Nu fick jag i alla fall äl flytning yey då vet jag att bim är 8 mars i alla fall. Nu är det bara frågan när älstickan ska visa positivt. Tror nämligen jag har äl nu eller inom 2 dagar
Inte bästa bilden
Tror att de översta är näst intill positivt äl test togs igårkväll...
de understa togs i nyss och är mycket svagare och känner av ägglossning nu och har haft massa äl flytning under dagen. då måste jag väll ha äl idag eller?
då får jag hoppas att sexet i fredags och lördags räckte!!