Någon mer runt 30 som längtar efter sitt första plus?
Hur har det gått Smulis? Håller tummarna!
Hur har det gått Smulis? Håller tummarna!
Äl+5 idag och känner inget direkt. Lite ont i ljumsken (?) bara. Har haft ont i bröstvårtorna några dagar. Men jag har det ibland efter äl.
Bara 1,5 vecka kvar till bim nu...
Hej, jag ska ha ägglossning i slutet av den här veckan började testa med äl test i fredags med inget positivt utslag ännu, men fick i går små blödningar inte nå mycket alls. Kan det vara mellanblödningar? Nån som vet om det påverkar bäbisverkstan?
Ja verkar skitjobbigt att inte veta när man har äl. Jag har tur och fick regelbunden mens direkt efter pillerstoppet efter 8år. Men har jag haft äl alla månader? Vet inte.
Just nu på äl +8 går jag runt och får för mig att jag känner något som liknande lite Molvärk. Ibland. Ibland stickande. Men jag kan verkligen inbilla mig bara. Brukar inte ha det såhär tidigt innan mensen utan mensvärk kommer alltid 1-2 dagar innan mensen bara. Någon som varit skengravid någongång?
Hållet tummarna för dig! Va skönt att han sökt hjälp själv är ju alltid lättare och veta. :)
Visst är det irriterande att gå omkring och tro att man kanske är gravid och så visar de sig att man inte är det. Tror man känner av alldeles för mycket och att man egentligen brukar känna samma men att man inte tänkt på det så de känns mindre eller nått.
Själv har jag nu köpt hem ältest från testlagret för att kolla om jag verkligen har äl när jag tror att den är!
Jag har blivit mer och mer nojig över kaffet. Just nu har jag dåligt samvete för att jag druckit två koppar idag. Jag lovade mig själv att sluta.. Dricker ni kaffe?