Någon mer runt 30 som längtar efter sitt första plus?
Och snart måste det vara våran tur. Livet får bara inte vara så orättvist som det känns just nu!
Kör någon mer med CB dubbel hormonindikator?
Min började blinka för 4 dagar sedan.. har gjort "DET" 2 av dessa dagar (varannan dag) och imorse blev det en fast gubbe... = ÄL ska ske inom 24-48 h... Dock hade den kanske kunnat bli fast redan igår, om jag hade gjort testet 2 ggr (en gång på morgonen, då det blinkade, och senare på EM om jag gjort om det..) Det är bara så svårt att veta NÄR ägget kommer släppa, trots att testet nu säger att ÄL är igång.. Trots att vi varit flitiga även idag, så undrar man ju om det räcker. Kanske släpper inte ägget förrän imorgon, trots fast smiley idag.. och då tar det ju lite tid innan ägget (eventuellt) befruktas, så då kanske dagens säd (
) inte är pigga nog fram tills dess.. haha.. man blir ju lite galen på den här ovissheten. Hade varit så mkt enklare om någon bara kunnat säga, att nu, exakt nu, är det allra störst chans för att det blir något om ni gör det :)) Sen gör jag ju Det gärna ändå.. Men hade ju samtidigt varit fint om man lyckats pricka rätt också =)
Hej! Hoppas att det är okej att jag hoppar in i den här tråden :)
Jag o min man har försökt länge nu att få vårt första barn (sen september 2014) men ingen lycka än :( Jag är 33 o min man 37. Är idag på äl+9 o har bim den 27 januari.
Nu är min mens 1 dag sen, jag testade - senast i onsdags så det kan ju ha varit allt för tidigt.
Men igår jobbade jag hem från NY och eftersom det var söndag hann det gå 9 h efter att vi landade i Stockholm innan jag var hemma (lite flyg) Alltså var jag vaken i ca 29-30 h..
Så jag tror mensen är sen pga det :(
Har fortfarande noll känningar på varken mens eller något annat. Vågar inte hoppas....
Håller tummarna stenhårt!!!
Haha skulle nog ha testat igår om de va jag ;) men är väll säkrare att testa med morgonurin har man ju hört :)