Någon mer runt 30 som längtar efter sitt första plus?
Bim idag tyckte mig se svagt på RFSUs test. Men inget som fastnar på bild. Inväntar mer test som ska komma med posten idag. Hållt mig i 6 timmar nu så nu får posten gärna komma.
Bim idag tyckte mig se svagt på RFSUs test. Men inget som fastnar på bild. Inväntar mer test som ska komma med posten idag. Hållt mig i 6 timmar nu så nu får posten gärna komma.
Har fått mensvärk ganska mycket nu äl+10 så ser ju inte så ljust ut denna månad heller men skit ont i brösten också kunde knappt duscha haha :p
Ber om ursäkt. Känns som att jag spammar alla trådar. Men ser ni vad jag ser. Övre bilderna är tagna 3min efter dopp, med och utan blixt. Den nedersta är efter tiden.
Denna månaden får bli en chansning utan ältest.. Har inte haft orken att tänka på det bara. Har haft mycket annat i tankarna . Så får se vad som händer nu när jag inte använder det. Kanske det blir ett positivt test. Hoppas hoppas
jaha här kommer mensen igen då :( men kände de på mig så känns inte jätte jobbigt denna gång :) Då hoppas jag att 2017 är mitt år!!!!! :)
Äl idag och bra på sex fronten. Hoppas!!!! Tredje gången gillt? <3
Hej!
Jag o min sambo är båda 31 och bestämt oss för att det är dags för barn :)
Jag slutade med p-piller (Cerazette) i mitten av september och har haft två ÄL sen dess. Blev gravid redan på andra ÄL, testade positivt 7/12. Tyvärr fick vi missfall 13/12, i vecka 6. Har precis repat mig mentalt och bestämt mig för att nu försöker vi igen.
Så vi får se hur snabbt ÄL kommer igång igen, verkar variera väldigt!
Har kört med ÄL-test eftersom jag alltid haft så oregelbunden mens, plus att jag har ett starkt kontrollbehov haha gillar att ta testen o räkna o kalkylera ;)
Tack snälla för era svar...
Ja, jag hade bara tittat på apoteket, men har beställt 40 st äl stickor nu från nätet. Funderar även på att köpa en örontermometer?
Känns faktiskt vettigt att försöka ta reda på om man har ägglossning, för om inte ens har det så måste man ju kunna få igång den på något sätt?