• smulis85

Någon mer runt 30 som längtar efter sitt första plus?

FrökenE1985 skrev 2016-11-15 12:22:49 följande:
    Det låter ju helt klart lovande. Jag är på bim+7 nu och har som sagt haft liknande. Och det blir bara värre. Har upptäckt att jag fått väldigt framträdande ådror lite överallt faktiskt. Framförallt under hakan, på brösten och vårtgårdarna (?!), i ljumskarna och på låren.

Ingen mens och bara extremt svaga streck på test. Beställt nya test som jag hoppas kommer idag, då jag bara har ett digitalt kvar nu.
    Är ju jätte skumt om du inte skulle vara gravid tycker jag. Hoppas du snart får dina test :)
  • smulis85

Fan mindre ont i brösten idag antar att mensen kommer på bim då :( kanske får en fin födelsedagspresent nästa månad :)

• smulis85

Haha nu tänker jag skriva igen :p hugg till i nedre delen i magen på vänster sida så jag vart dubbelvik när jag ställde mig upp från stolen. Var jätte knäppt stack till sedan var de bra igen :s har ju hört att en del känner när ägget fäster men de borde de ju redan ha gjort om jag är på äl+12?

• smulis85

Jaha där kom mensen en dag för tidigt denna gång då :( vet e fan om jag orkar mer asså inga tårar denna gång de kommer väll sen vart ju så överraskad att den va tidig då den va sen förra månaden :( istället känner jag bara ilska!!!

Nästa månad ska jag ha mens runt min födelsedag och känner redan nu att jag inte ens vill fira om de inte blir nått plus på stickan vilket jag inte kommer få.

Tänker försöka tempa nästa månad har jag bestämt. Ni som tempar måste man tempa samma tid varje morgon eller är de bara att man ska tempa innan man går upp och rör sig allt för mycket?

• smulis85
    PuLoha skrev 2016-11-17 09:13:13 följande:

Jag hoppas jag får vara med i tråden. Jag är 30 och min sambo 31 och vi längtar efter vårt första barn.
    Jag plussade i september men fick ett MA och skrapades den 25/10. Så nu är det bara att samla kraft att börja försöka igen. Har precis börjat använda mig av ägglossnings tester igen efter skrapningen, så hoppas kroppen kommer igång snabbt igen och att jag inte har missat ägglossningen den här månaden.

Välkommen hit! Beklagar ma så tråkigt :( hoppas på att du snart plussar igen!
  • smulis85
    mosterJenny skrev 2016-11-17 18:12:33 följande:
    Ja ta tempen samma tid varje morgon. På helgen när jag oftast sover ut (+1,5 h) är tempen högre så den brukar jag inte registrera. Misstänker man att ÄL är på gång, och man inte är så sugen på att ställa klockan i onödan, är det ju bara att "köra vidare" och sen ta tempen igen på måndagen. Har du fått höjningen skedde ÄL 1-2 dagar tidigare :)
    Tack :)
  • smulis85
    Ankianka84 skrev 2016-11-17 21:18:08 följande:

Så kom mensen för mig också....

Man hoppas lika mycket varje månad....och blir lika besviken och ledsen varje gång.

Nej va tråkigt :( massa kramar till dig!
  • smulis85
    FrökenE1985 skrev 2016-11-17 21:32:45 följande:

Jag fick idag bekräftat mf. Är dock tacksam att kroppen verkat kunna ta hand om det själv. Så då var det inte så konstigt att jag aldrig fick något starkt positivt test. Bara att försöka blicka framåt mot nästa försök.

Nej så trist! Många styrkekramar till dig <3 hoppas du snart får ett plus igen!!
  • smulis85

Håller tummarna för dig!! har själv köpt in äl test nu och börjat tempa för att se så att jag verkligen prickar äl. Eller kanske inte prickar så behöver jag inte hoppas 2 veckor.

Svar på tråden Någon mer runt 30 som längtar efter sitt första plus?