Någon mer runt 30 som längtar efter sitt första plus?
Ingen äl här än så hoppas den väntar tills på fredag när mannen kommer hem! :)
Ingen äl här än så hoppas den väntar tills på fredag när mannen kommer hem! :)
Min temperatur håller sig uppe så det verkar som att jag haft ÄL ändå! Så glad även om timingen på liggandet är lite fel. Nu vill jag bara testa och se om detta kan vara vår månad. Det är dock alldeles för tidigt för att testa, det är inte ens säkert att ägget fäst ännu (om jag nu skulle ha sådan tur) men jag vill veta nu! Är så jäkla trött på att vänta. Dagarna släpar sig fram ju!
Nu kom äl sekret i alla fall så dagen efter brukar jag ha stegring på äl test. Då måste de väll funka om man sexar på fredagen eller? För visst är det 12-24 timmar efter positivt äl test som man har äl? Hoppas på att de inte är försent då i alla fall eftersom manen kommer hem då ;)
Jaha då var de 2 veckors väntan igen då.. tror jag pricka äl precis idag :) hur går det för er andra nån som snart har bim?
Inleder månad 11 nu med försök. Får köra med äl-tester då mensen var två veckor försenad förra månaden. Får se när ÄL inträffar då och om kroppen kommer i fas. Vill så gärna ha ett plus denna månaden.
Inte tänka på att bli gravid, inte tänka på att bli gravid, inte tänka på att bli gravid.
Jag ska inte känna efter, ska inte känna efter, ska inte känna efter :p
Japp så går jag runt nu och tänker!